hierbij een AUDI met een bodykit van Noro tuning. Ik heb de onderdelen. Voorbumper, achterbumper en sideskirts in Metallic zwart gespoten hetzelfde als de body. Wat vinden jullie ervan.

Je hebt helemaal gelijk, maar nadat ik alles had gespoten bleek de lampen niet te passen met de voorbumper. En dat zou dan betekenen weer aanpassen. Ik had geen zin om dit te doen om geen schade te krijgen aan de gespoten bumper. Dus heb ik het gewoon zo gelaten vond het zkr niet slecht uit zien.Ricardo schreef:Dat heb je heel knap gedaan. De lenzen van de koplampen komen er nog voor ga ik vanuit
Yep van noro-tuning.comDennieV schreef:Ziet er dik uit.![]()
Maar als ik het goed begrijp kan je deze kits los kopen?
En ook van andere type auto's?
Iedereen bedankt, maar inzake de stickers. Ik heb ook een orginele A3 3.2 quattro gebruikt. Waarom zou ik ze dan weg halen??the_stig schreef:Geslaagde ombouw.![]()
De bodykit sluit goed aan.
Ik zou de stickers op de koffer nog verwijderen (A3 + 3.2quattro).
Jongens ik heb het model zo gekocht. Ik heb er niks opgeplakt dat krijg je als je dit model koopt.Silverarrow schreef:Inderdaad een 100% geslaagde ombouw!
Ik denk dat hij de doorzichtige stickers bedoelt die over de logo's zitten.
Als je het model nieuw koopt, zitten er doorzichtige beschermstickers over de photo-etched type plaatjes om ze te beschermen, net zoals er een beschermfolie over het scherm van een mobiel zit wanneer je een nieuwe mobiel koopt. Die stickers zijn op je foto's nog te ze zien over de type plaatjes en dat zijn de stickers waar ik (en ik denk the_stig ook) op doelde...B(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:Jongens ik heb het model zo gekocht. Ik heb er niks opgeplakt dat krijg je als je dit model koopt.Silverarrow schreef:Inderdaad een 100% geslaagde ombouw!
Ik denk dat hij de doorzichtige stickers bedoelt die over de logo's zitten.