Das 42. Osnabrücker ADAC Bergrennen

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Das 42. Osnabrücker ADAC Bergrennen

Bericht door rudie20vt »

Een mooi evenement met veel mooi spul aan de start en voor rallyfans ook echt de moeite om heen te gaan en het is vanaf de grens (grensovergang de lutte) maar een uurtje rijden.
ben je een fan van oude rallywagens en meer oud racegeweld dan is dit de moeite waard.

Das 42. Osnabrücker ADAC Bergrennen

am 15. August 2009 mit spektakulärem Automobilsport.

Großes Automobil-Event mit zahlreichen Highlights

* Ex-DTM und andere PS-starke Tourenwagen (Ex-DTM Opel Astra, Mercedes Benz 190, BMW M3 usw.)
* KW Berg Cup mit Top getunten Fahrzeugen aller Marken (Opel ,VW, Ford, Renault, BMW usw.)
* Offene Sport- und Formel-Rennwagen auf Rekordjagd
* "Kampf der Zwerge" mit Abarth Coppa Mille (Fiat), British Car Trophy (Mini Cooper), NSU TT Trophy
* Historischer Automobilsport der Extraklasse u.a. mit NSU Bergpokal und Youngtimer aller Marken
* Schauspieler Norbert Heisterkamp, bekannt aus der RTL-Serie "Alles Atze", dem Kino-Klassiker "7 Zwerge - Der Wald ist nicht genug" und dem "SAT.1 Automagazin" am Start
* Race-Taxi - Der sensationelle VW Bulli mit Porsche Turbo Technik
* Ein neues Rekordfahrzeug - Der Donkervoort GT
* 800 PS Dodge Viper von Daniel Schrey
* Mitsubishi EVO X
* und vieles mehr .....

Al meerdere keren bezocht en is een mooi evenement.

Afbeelding

ik ga hier met @smokey en nog een paar vrienden heen en het is de moeite waard.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Das 42. Osnabrücker ADAC Bergrennen

Bericht door Smokey »

Om de voorgaande spreker een beetje kracht bij te zetten kan ik jullie melden dat het echt een tof evenement is om naar toe te gaan. er schiet echt voor elk wat wils de bergop!!!!!!
Voor degenene die ander overtuigingsmateriaal nodig heeft, hier wat fototjes van de vorige keer dat we er waren :cool:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Interessant genoeg lijkt me zo :wink: en dit is maar een klein deel van het aanbod

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Das 42. Osnabrücker ADAC Bergrennen

Bericht door Smokey »

Morgen gaan we naar de trainingsdag kijken en als er wat moois is zal ik het zeker posten hier

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Plaats reactie