Modelautoruilbeurs Sevenum 13 september 2009

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Plaats reactie
chrishel82
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 08 sep 2008 11:46

Modelautoruilbeurs Sevenum 13 september 2009

Bericht door chrishel82 »

Modelautobeurs Sevenum

4 maal per jaar wordt er een modelautobeurs gehouden in recreatiecentrum De Schatberg te Sevenum. Standhouders uit Nederland maar ook uit Belgie en Duisland zullen hun verzameling auto’s, vrachtauto’s en landbouwvoertuigen, in verschillende schalen, meenemen om aan u aan te bieden. Door het brede scala aan modellen is ook voor u, als verzamelaar, wel een aanvulling te vinden op uw verzameling. De beurs is niet alleen leuk voor de verzamelaars, dus bent u geen verzamelaar komt gerust langs en maar een rondje langs de ruim 100 tafels om deze mooie verzamelingen te bewonderen.

De beurs is tijdens zijn bestaan uitgegroeid tot een ontmoetingsplek voor verzamelaars. De entree en het parkeren zijn vrij, dus kom op zondag 13 september langs om te genieten van de gezellige sfeer.

Voor meer informatie en tafelreserveringen kunt u contact op nemen met de organisatie, telefoonnummer: 0478-692314 of 06-51548129. De schatberg is gelegen de Midden Peelweg 5 en de beurs is geopend van 10:00u tot 15:00u.

http://modelautobeurs.hyves.nl/
http://www.modelauto-ruilbeurs-sevenum.nl
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Re: Modelautoruilbeurs Sevenum 13 september 2009

Bericht door droomautoos »

Wij zijn ook weer aanwezig :dance: :dance:
Open bodies schoppen kont
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Modelautoruilbeurs Sevenum 13 september 2009

Bericht door Powersprint »

Ik ben dan waarschijnlijk in Zolder (EK truckracen) of in Bakel (EK tractorpulling) te vinden. Mocht dit niet doorgaan dan zal ik zeker weer een bezoekje brengen :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: Modelautoruilbeurs Sevenum 13 september 2009

Bericht door marco71 »

ben hier nog nooit geweest
is dit te vergelijken met de namac beurs spaar hooftzakelijk 1:18 sport wagens zijn deze daar te vinden


gr marco
Afbeelding
sport and supercars forever
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Modelautoruilbeurs Sevenum 13 september 2009

Bericht door Powersprint »

Hoi Marco,

1:18 auto's zijn er zeker te vinden, maar ik denk dat deze beurs een stuk kleiner is dan de namac beurs. Ik ben zelf nog nooit op de namac geweest, dus kan het niet met zekerheid zeggen. Maar van horen zeggen is deze beurs een kleintje vergeleken met de namac.

Gr's Arno
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Modelautoruilbeurs Sevenum 13 september 2009

Bericht door Niek-106 »

Dit is inderdaad een heel stuk kleiner als de NAMAC beurs in Houten.
Ik ga morgen even een kijkje nemen in Sevenum.

Niek :cool:
Afbeelding
Plaats reactie