Formule 1 2010

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Formule 1 2010

Bericht door Powersprint »

Helemaal mee eens Richard (jammer genoeg!) Als ik file wil zien ga ik wel richting A2, daar heb je ook nog eens meer veriatie aan mobielen :cool:

maar toch probeer ik af en toe nog wel eens een race'je te kijken :angel:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Formule 1 2010

Bericht door 1:18 24/7 »

Weer een mooie race, wederom de volle winst voor Alfonzo en helemaal niets voor RACING GOD.

Gebeurde weinig voorin, maar achterin toch wel veel spektakel en gedoe. Heb me wel vermaakt! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door zipperscales »

Weer een saaie race, vooral veel optocht.. mis toch het bijtanken.. gebeurd er net wat meer allemaal.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Formule 1 2010

Bericht door Jolly Club »

Zippert, kun je eens uitleggen hoe wedstrijden interessanter worden door bijtanken ?

In mijn optiek zouden ze pitstops compleet moeten verbieden, zowel voor banden als brandstof. Dit zou rijders toch dwingen om op de baan in te halen, i.p.v. op strategie de tegenstander te pakken...

Je kunt zien dat ELKE coureur het stoerste kunstje van het racen inmiddels verleerd is, bij ELKE inhaalactie werd wel iemand de baan af gekegeld...stumperds! :lol:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Maarten Mercedes »

HAMILTON :cry:

kostbare puntjes :nee:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Peter Parker »

Ja dit gaat moeilijk worden voor Lewis, jammer. Alonso slaat zo wel even terug zeg! Webber mag voor mij nog wel even nummer 1 blijven. Dat brandje bij Heiki, was wel gaaf zeg. Mag ik ff een blussertje! :D
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Formule 1 2010

Bericht door jonnoT »

Tja, een trieste race om naar te kijken. Leek meer een Demolition Derby :mrgreen: :mrgreen: Wie ramt wie van de baan.
Hamilton was natuurlijk weer opper stom. :cool: Hij kon op zo'n vingers aanvoelen dat Webber naast hem zou zitten en de lijn zou houden. Dat is dan de 2de domme actie in 2 GP's tijd en zal hem geheit de titel kosten :wall: :wall:

Een trap onder de kont bij Virgin. Stelletje amateurs :evil: second rate stalletje dat denkt dat ze bij de herstart in de top rijden :wall: Nee , sukkel je rijdt hinderlijk in de weg, maar Mark is je toch dankbaar omdat Hamilton uiteindelijk geen punten heeft gehaald :lol:

Hulde aan Heiki :worshippy: :worshippy: rustig om een brandblussertje vragen en zeer deskundig de brand blussen :thump_up: Als we op de Marshall's hadden moeten wachten, was het een leuk vreugdevuurtje geworden.
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door 117ayrton »

jonnoT schreef:Tja, een trieste race om naar te kijken. Leek meer een Demolition Derby :mrgreen: :mrgreen: Wie ramt wie van de baan.
Hamilton was natuurlijk weer opper stom. :cool: Hij kon op zo'n vingers aanvoelen dat Webber naast hem zou zitten en de lijn zou houden. Dat is dan de 2de domme actie in 2 GP's tijd en zal hem geheit de titel kosten :wall: :wall:

Een trap onder de kont bij Virgin. Stelletje amateurs :evil: second rate stalletje dat denkt dat ze bij de herstart in de top rijden :wall: Nee , sukkel je rijdt hinderlijk in de weg, maar Mark is je toch dankbaar omdat Hamilton uiteindelijk geen punten heeft gehaald :lol:

Hulde aan Heiki :worshippy: :worshippy: rustig om een brandblussertje vragen en zeer deskundig de brand blussen :thump_up: Als we op de Marshall's hadden moeten wachten, was het een leuk vreugdevuurtje geworden.
volledig mee eens,al wil ik toch ook een pluim geven aan Kubica die toch een verdienstelijke G.P reed.
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Ferrari10flrb »

ik vond het best een aardige race. Genoeg spanning wat mij betreft. Ferrari is back!! Winnen op een hogesnelheidscircuit en ook op een stratencircuit :dance: Laat Hamilton lekker door botsen :D Webber laatste paar races strategisch goed, maar echt racen.... niet.

Wordt nog een spannend slot.
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Formule 1 2010

Bericht door Silverarrow »

Leuke race om te kijken en dat was deels te danken aan de safety car. Dom van Hamilton om op deze manier waardevolle punten weg te gooien, Alonso en Vettel zaten op eenzame hoogte.
jonnoT schreef:Een trap onder de kont bij Virgin. Stelletje amateurs :evil: second rate stalletje dat denkt dat ze bij de herstart in de top rijden :wall: Nee , sukkel je rijdt hinderlijk in de weg, maar Mark is je toch dankbaar omdat Hamilton uiteindelijk geen punten heeft gehaald :lol:
Op dat moment rijden ze gewoon voor posities en ook al is het een verloren zaak, ik zie ze liever met hand en tand verdedigen dan dat ze zich als makke lammeren naar de slachtbank laten leiden. Maakt de race net wat interessanter en onvoorspelbaarder.

Wie ik wel hinderlijk vond, was Bruno Senna. Het viel me op dat hij ondanks een paar blauwe vlaggen moeite had om aan de kant te gaan :thump_down: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: Formule 1 2010

Bericht door michel26 »

Met die mindere merken zien we tenminste inhaalacties :thump_up:
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door the_stig »

Ik vind dat Webber toch een beetje schuldig is aan de opgave van Hamilton.
hij remde iets te laat, waardoor hij de McLaren niet meer kon ontwijken.

De inhaalacties van Kubica waren ook wel interessant.
Hij won op een gegeven moment elke ronde een plaats.
Van 12e naar 7e. Goed gedaan. :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Ferrari10flrb »

Gaat de goede kant op voor Ferrari :dance:

Ga alvast sparen voor de BBR F10.
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Maarten Mercedes »

Webber en Vettel hebben precies gedaan wat ze moesten doen :thump_up2:

Jammer dat Hamilton Alonso niet kon bijbenen want hij heeft de punten hard nodig. Button en Vettel kunnen het kampioenschap wel op hun buik schrijven maar tussen Hamilton-Alonso-Webber wordt nog spannend!

Ik hoop dat Hamilton het nog voor elkaar kan fietsen :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 1255
Lid geworden op: zo 28 jun 2009 13:13
Locatie: Brugge

Re: Formule 1 2010

Bericht door Nick »

Wat een prestatie van Hulkenberg, meer dan een seconde voor op de rest van het veld :worshippy:
Hopelijk verprutst hij z'en start niet morgen.
Afbeelding
Plaats reactie