Formule 1 2010

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Niek-106 »

Erg knap gedaan van Hulkenberg, mooi voor hem en het team.
Williams zou er goed aan doen deze kerel te behouden en hem niet op straat te zetten voor een of andere knul met een juttezak vol met geld.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Senneboy
Berichten: 138
Lid geworden op: za 23 okt 2010 17:48
Locatie: Alken

Re: Formule 1 2010

Bericht door Senneboy »

ben benieuwd voor morgen :dance:
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Maarten Mercedes »

Whaa de laatste race van het seizoen :drool:

Hamilton lijkt kansloos maar hij rijdt in de tweede vrije training wel de snelste tijd :dance:
Misschien is er nog een kans? :pray:

(Ps. Fernando, Mark en Sebastian, mail even je rekeningnummer dan maak ik het geld zo even over!)
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Maarten Mercedes »

Het is wel weer spannend hoor :dance:

Met Hamilton op de tweede startplek heeft hij nog steeds een kans.
Nu maar hopen dat Alonso geen punten haalt (het liefst door een spectaculaire crash :twisted: ) en dat Red Bull er niet te vel van bakt. We hebben Red Bull het afgelopen seizoen al een aantal keer zien bezwijken onder de druk en er rust nu een extra zware taak op hun schouders.

I'll keep my fingers crossed :pray:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Niek-106 »

Ga ja maar fijn dromen vannacht Maarten :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Maarten Mercedes »

Niek-106 schreef:Ga ja maar fijn dromen vannacht Maarten :lol:
Bedankt voor je medeleven :lol:

De race zal denk ik niet zoveel spectacel mt zich meebrengen. Vorig jaar waren er maar 4 inhaalacties op de baan. Dus alles hangt af van foutloze pitstops :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Maarten Mercedes »

Ik wil graag mijn felicitaties uitbrengen aan Sebastian Vettel, prima race :worshippy:

En de koude douche gaat naar:
Fernando Alonso voor het middelvingertje na de race aan Vitaly Petrov, Alonso, als je erlangs wil doe het dan en ga dan niet zo onbeschoft te zijn om je zo te gedragen! :evil:

Pluim voor Petrov dat het hem gelukt is Alonso 39 ronden achter zich te houden.

Jammer voor Hamilton, maar beide McLares hebben wel een hele nette race gereden!
Tot volgend jaar :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: Formule 1 2010

Bericht door michel26 »

Volledig met Maarten eens,

Jammer van het te partijdige commentaar voor Vettel van Olaf :thump_down:
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Maarten Mercedes »

michel26 schreef:Jammer van het te partijdige commentaar voor Vettel van Olaf :thump_down:
Inderdaad, het was trouwens leuker geweest als Webber kampioen werd. Dan behield Hamilton het record voor jongste kampioen en Vettel heeft de komende jaren nog wel meer kansen. Ik zie de toekomst voor Webber wat minder rooskleurig.

Maar we zullen zien :lol:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Formule 1 2010

Bericht door Droes »

na jah dat zijn de frustraties tijdens de race, maar het is inderdaad not done..

had je naar BBC gekeken (daar waar je tenminste écht de F1 kan volgen) had je ook al het interview met alonso gehoord waarin hij zelf zegt dat dit kwam door de emoties en petrov niets verwijt.
:thump_up:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door zipperscales »

Het meest boeiende aan de race was de crash van Schumacher en Liuzzi. Verder heb ik wel gekeken ik verwachtte eindelijk dit jaar eens wat vuurwerk maar zoals in de rest van het seizoen bleef dat wederom uit. De meeste races heb ik een half uur gezien en ben toen maar wat anders gaan doen, zo saai waren ze vaak. Ik hoop natuurlijk wel op beterschap voor 2011. Misschien kan Buurman a.s. week imponeren in de Force India :D
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 1255
Lid geworden op: zo 28 jun 2009 13:13
Locatie: Brugge

Re: Formule 1 2010

Bericht door Nick »

Hoewel ik nog stiekem hoopte op Lewis vind ik het toch een goeie uitslag.
Congrats to Vettel en Redbull :eerste:
Het citcuit met de langste rechte lijn van het seizoen en geen inhaalactie's te zien :thump_down2:
Massa reed heel de race achter die Torro Rosso en dat met een auto waarmee zijn teammaat kans had op het kampioenschap :o
Een heel mooi podium, de 3 kampioenen vanaf 2008 bij elkaar.
Maarten Mercedes schreef: En de koude douche gaat naar:
Fernando Alonso voor het middelvingertje na de race aan Vitaly Petrov, Alonso, als je erlangs wil doe het dan en ga dan niet zo onbeschoft te zijn om je zo te gedragen! :evil:
Helemaal mee eens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: Formule 1 2010

Bericht door michel26 »

Droes schreef:na jah dat zijn de frustraties tijdens de race, maar het is inderdaad not done..

had je naar BBC gekeken (daar waar je tenminste écht de F1 kan volgen) had je ook al het interview met alonso gehoord waarin hij zelf zegt dat dit kwam door de emoties en petrov niets verwijt.
:thump_up:
Welke dan BBC 1 of 2?
Toch goed van Alonso :thump_up:
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Maarten Mercedes »

Droes schreef:na jah dat zijn de frustraties tijdens de race, maar het is inderdaad not done..

had je naar BBC gekeken (daar waar je tenminste écht de F1 kan volgen) had je ook al het interview met alonso gehoord waarin hij zelf zegt dat dit kwam door de emoties en petrov niets verwijt.
:thump_up:
Wat zou hij anders moeten zeggen?: Ja, die Petrov heeft mijn kampioenschap afgepakt en dat vond ik wel een dikke middelvinger waard :D

Ik vond het ook wel stom dat hij niet (net zoals Hamilton, Button etc. etc.) Vettel even feliciteerde met zijn bijzondere overwinning.

Maar goed laten we het er maar op houden dat het de spanning va de strijd was voor dat ik de Alonso fans op mijn dak krijg :lol:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: Formule 1 2010

Bericht door michel26 »

Wat zou hij anders moeten zeggen?: Ja, die Petrov heeft mijn kampioenschap afgepakt en dat vond ik wel een dikke middelvinger waard :D

Ik vond het ook wel stom dat hij niet (net zoals Hamilton, Button etc. etc.) Vettel even feliciteerde met zijn bijzondere overwinning.

Maar goed laten we het er maar op houden dat het de spanning va de strijd was voor dat ik de Alonso fans op mijn dak krijg :lol:[/quote]

Wel zoiets ja :mrgreen: of er niks over zeggen :wink:
Plaats reactie