Minichamps Bmw M3 GTR Rood & Blauw en een met Carbon dak

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Minichamps Bmw M3 GTR Rood & Blauw en een met Carbon dak

Bericht door kwiebje »

Kwam vandaag al de eerste afbeeldingen tegen van de rode GTR.

Afbeelding

Ben benieuwd hoe dat deze kleur in het echt er uit ziet.....
Laatst gewijzigd door kwiebje op di 31 aug 2004 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Nu doet hij het wel weer, ben van dit model nog meer plaatjes tegen gekomen. Namelijk deze:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Bmw mag er wel wezen maar het begint er steeds meer op te lijken dat Minichamps een slaatje uit dit model wil slaan door er maar steeds meer kleuren aan toe te voegen en dat is wel jammer.... :doh:
Afbeelding
Gebruikersavatar
DeProfessor
Berichten: 109
Lid geworden op: do 09 okt 2003 14:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

Wat denk je dat Minichamps is? Een liefdadigheidsinstelling? :lol: :mrgreen: Ze brengen van praktisch elk model weer een nieuwe kleur uit als er navraag is. Ik vind de kleur er trouwens erg lafjes uitzien, misschien dat het door de fotografie komt. Het was toch zeker bedoeld als Imolarood?
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ja, dat zou de Imola rode versie moeten zijn. Persoonlijk vind ik hem deze kleur niet mooi staan maar dat is per smaak verschillend. Snap ook wel dat Minichamps dat om commerciele redenen doet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 161
Lid geworden op: do 27 nov 2003 17:20
Locatie: Wilp

Bericht door Maarten »

zoals ook al gezegd werd in dit topic voordat het forum crashte:

De auto op die fotos is nep. Het betreft hier een overgespoten gele BMW. De rode komt ook niet uit in een dealerverpakking maar in een normale Minichamps doos.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dat klopt Maarten, die waarschuwing had ik gepost. Maar je krijgt een beetje een idee hoe dat het model eruit ziet in de kleur rood. Alleen ben benieuwd hoe de echte Imola rode kleur er dan uit ziet....
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bmw m3 gtr met carbon dak.

Bericht door kwiebje »

Ik heb via een forum gehoord dat er ook een Bmw m3 gtr met een carbon dak zal gaan komen. Deze zal in op de helft van 2005 geproduceerd en uitgeleverd gaan worden.

Hier alvast een plaatje van hoe het model eruit ziet:


Afbeelding




[MOD-EDIT]:topic even samengevoegd met bestaande BMW GTR topic, door schumi28
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ja wat zal ik zeggen, vindt het gewoon belachelijk van PMA dat ze iedere van elk model een nieuwe kleur uitbrengen.

Ik heb veel liever dat ze eindelijk eens de andere 2 Capri's uit het DRM uitbrengen, of eens met wat orgineels komt aanzetten. Denk hierbij aan een ander topic op het forum :wink:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Voordeel is wel dat iedereen de kleur kan kiezen die het best aansluit op zijn verzameling. Zo komt het nieuwe 911 model (van een 911 uit '74 ofzo?) van Minichamps in eerste instantie in het grijs maar ik wil hem toch echt wel in het rood want dan past ie beter bij al mijn rode 911s. :D
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

*kuch*uitmelkerij!*kuch*

Wat moet dit dan weer voorstellen :?: is dit een soort M3 CSL GTR ofzow?
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik had het niet beter kunnen verwoorden 1:18 24/7, mijn inziens is het ook een beetje belachelijk aan het worden.... :thump_down:
Afbeelding
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Hmmmm, ik vind het ook een beetje hoor! IK vind zilver gewoon goed, ik hoef er echt geen gele en rod en blauwe en zwarte erbij.... Volgens mij hebben (de meeste) die die wel gekocht hebben, ze alleen gekocht zodat ze ze allemaal hebben :| ...


BU
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Daar wordt waarschijnlijk wel op gedoeld ja, kijk het is wat anders als ze echt hebben rondgereden, net zoals met al die kleuren van bv een Beetle maar dit is toch een zware Bburago actie :thump_down:
Afbeelding
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Ja maar Minichamps verdient hier wel iets dikker aan dan Bburago aan hun goedkopere modellen... Laten ze maar eens wat nieuwe modellen bedenken ipv die arme GTR steeds verder leeg te zuigen..... :angry_finger:
Afbeelding
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

St. Paul schreef:Voordeel is wel dat iedereen de kleur kan kiezen die het best aansluit op zijn verzameling. Zo komt het nieuwe 911 model (van een 911 uit '74 ofzo?) van Minichamps in eerste instantie in het grijs maar ik wil hem toch echt wel in het rood want dan past ie beter bij al mijn rode 911s. :D


Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Zo heb je tenminste wat keus, nu weet je tenminste vrijwel zeker dat het model te krijgen is in de kleur wat jou het mooiste lijkt.

Al brengen ze het model uit in felgroen met roze vlekken eroverheen als er vraag naar is moeten ze het zeker doen :thump_up:
Gesloten