Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Afgelopen maandag ben ik met mijn pa naar Essen afgereisd voor ons jaarlijkse uitstapje. Dit jaar wat minder groots opgezet door de crisis, maar evengoed nog de moeite waard. Hopelijk is het volgend jaar wel weer wat bijgetrokken, want nog een aantal jaren zo verder zal de beurs zeker niet ten goede komen vrees ik
Maar goed, hieronder 75 foto's verdeeld over 5 posts. AUB niet posten tussendoor
Hèhè. Mooie dingen heb je geschoten daar. Die zwarte oude Mustang bijvoorbeeld, de Lowrider Impala , en de nieuwe Corvette's. Ook die drag 300 SEL(?).... Dank je voor de foto's.
Zitte een paar strakke verbouwinkjes tussen, die Chrysler 300C bijvoorbeeld. De Rolls en de 300SL Gullwing vind ik doodzonde, bah Hopelijk was de Benz een replica
Wieldop schreef:Zitte een paar strakke verbouwinkjes tussen, die Chrysler 300C bijvoorbeeld. De Rolls en de 300SL Gullwing vind ik doodzonde, bah Hopelijk was de Benz een replica
Vind die Sl op zich wel strak gedaan, maar die grote luchthapper verziekt de hele boel!