Formule 1 diorama 1/43

Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Formule 1 diorama 1/43

Bericht door jonnoT »

Peter Parker schreef:Mooi geworden met die ING reclame! :thump_up:
Tijd voor een leesbril, Peter :mrgreen: ING = AGIP geworden
Gebruikersavatar
Ferrari-models
Berichten: 46
Lid geworden op: di 10 mar 2009 13:36

Re: Formule 1 diorama 1/43

Bericht door Ferrari-models »

Matt Modelautos schreef:Gewoon even bij een Xenos of Hema binnenstappen en kijken naar metalen vlamverdeler. (pannenonderzetter ?)
Hier zit vaak een fijn metalen rasterwerk in wat prima gebruikt kan worden om hoge hekwerken van te maken.

http://img694.imageshack.us/img694/5442 ... erforu.jpg
:) zal eens kijken in Blokker of Brico want in Belgie weet ik nergens zulke winkels zijn. Zal ook wel redelijk veel nodig hebben en dan zie je de kanten waar ze aan elkaar komen, want is niet erg groot zo te zien :lol:
Gebruikersavatar
nismocoupe
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 20:45

Re: Formule 1 diorama 1/43

Bericht door nismocoupe »

Hema vindt je wel in elke grote stad in België.
Anders muggezift heb ik al aan zitte denken maar dat is vrij slap dan zou je dat moeten opspannen.

Grtz
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Formule 1 diorama 1/43

Bericht door Matt Modelautos »

Ferrari-models schreef: :) zal eens kijken in Blokker of Brico want in Belgie weet ik nergens zulke winkels zijn. Zal ook wel redelijk veel nodig hebben en dan zie je de kanten waar ze aan elkaar komen, want is niet erg groot zo te zien :lol:
Die op de foto zijn 21cm in doorsnee, maar misschien dat er ook grotere zijn.

Verder is het van belang HOE je het raster knipt.
Je moet dit recht langs een verticale lijn in het raster knippen, dan heb je ook geen kartels.
De naden laat je dan precies op een paal vallen.


En ja,...dan kun je zien waar ze aan elkaar komen,maar in het echt bestaan deze hekken ook uit losse onderdelen en zijn ze niet honderden meters lang uit een stuk. :mrgreen:

Als je er veel nodig hebt moet ook niet zo'n probleem zijn, want dit spul kost gene drol. :oops:


Mocht je er echt helemaal niet uitkomen mag je me ook PB-en dan maak ik ze wel tegen de kostprijs voor je.
Moet je wel de totale lengte en gewenste hoogte opgeven, en op welke hoogte de kromming boven moet komen.
Dit maak ik binnen een uurtje..... :angel:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Plaats reactie