allereerst respect voor de diverse verzamelingen en ombouwprojecten op dit forum,heb ondertussen ook al een aantal mensen leren kennen die hier actief zijn,
zeer positief en leerzaam allemaal voor een beginner net als ik.
na lang twijfelen,tijdgebrek en kennis,maar nu met hulp en gezeur van een van mijn kinderen(v8-vette)ga ik voorzichtig aan mijn verzameling en updates posten.
eerst even voorstellen:
ik ben jeroen,42 jaar jong,mijn verzamelintresse is vrij uitgebreid maar voornamelijk wrc- modellen.
ben een ruim jaar aan het verzamelen en heb al zeg ik hetzelf een aardige collectie opgebouwd.
door schade en schande wijzer geworden het een en ander weer verkocht en gekocht en mijn verzameling naar mijn smaak gemaakt.
koop nu alleen dingen die ik echt leuk vind en niet meer voor het hebben.
ombouwen doe ik niet aan alhoewel er sommige modelen zo gekocht zijn en een aantal wel op de verlanglijst staan om om te bouwen.
genoeg prietpraat foto's zeggen meer dan woorden word vaak gezegd hier.
post mondjesmaat want vind het niet leuk om alles in een keer te showen.
mijn eerste update:
gisteren met m'n zoon(tje)aka: beugelbekkie , bij hakushi langsgeweest om de modellen op te halen voor deze update.
hakushi allereerst bedankt voor de modellen en de gezelligheid.
maar goed dit zijn ze:
- Nissan 240z safari rally van kyosho (de details zijn super

het broertje kwam mee kon ik niet alleen laten staan,
is een road signature met oz wielen bv een classic car race,
let op driver jawel jean todt

en de laatste van deze update,zo een hele dikke jgtc bak,
had er een maar verkocht beetje spijt van en een rode teruggekocht past mooi bij zijn familie.

en dan gelijk met zijn familie en tevens twee modellen uit de verzameling.

hier laat ik het even bij veel plezier en de updates gaan volgen en zo stukje bij beetje mijn verzameling.