zoals je kan lezen op de eerste post banger ik niet meer ,kheb het 2 jaar gedaan 2007/2008
mijn wagens die ik gebruikte kwamen van de sloperij ,ikzelf betaalde ongeveer 150 euro per wagen,dan spreek ik over Volvo 740/940
die in mijn ogen geen klassiekers zijn want daarvan zijn er duizenden van
ik keur het ook niet altijd goed als ze een mooie klassieker platrijden maarja wie ben ik
ik en een paar vrienden hebben hebben in totaal 30 auto's staan die niet worden gebruikt voor sport maar voor restauratie
15tal ford capri's mk 1.2 EN 3 .granada coupe, Granada stationwagen ,ford taunus coupe ,ford taunus mk 2en 3 en een m12
Vauxhal Viva ,een paar heel oude Bmw's,paar Mercedes bar8 ,limo, chevy caprice Hearse enz.....
er gaat 1 Capri met een widebody gebruikt worden om autocross te doen met een 2l ford pinto motorblok
die capri is te ver gevorderde staat om nog iets van te maken
wij zijn ook van besef en verstandig genoeg om die klassieker niet plat te rijden
dat is ook de reden dat ik en mn mekanieker gestopt zijn
iedereen heeft zijn mening en dat respecteert ik
maar dat het een wijvensport is, daar ben ik 100% niet mee akkoord
zoals je ziet blijf ik altijd beschaafd en vriendelijk(volwassen) in mn topic of reply's
ben wel heel verrast van bepaalde personen hun mentaliteit hier op deze mooie forum
kga zelf nooit iemand persoonlijk aanvallen of iemand zn hobby wat dat ook mag zijn afbreken tot aan de grond ,daar doe ik niet aan mee
ps als je foto van die capris,granada's of taunus wilt zien kan ik daarvoor zorgen
mvg