Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RedBull schreef:Je bent nooit te laat voor een model dat moet jij snappen als verzamelaar,
dus waarom deze zinloze reactie.
of wil je kijken naar me lettertype?
Ook via deze manier;
Voel je niet zo persoonlijk aangevallen en ga eens met een open vizier een discussie aan. Vraag op z'n minst wat Driver-X met zijn opmerking bedoeld.
Wellicht bestaat het hele merk niet meer.
G.M.P. is kort na deze release van de Shelby GT500 1967 bankroet gegaan in 2010,en is tijdelijk in handen genomen door ACME welke ook al een gedeelte van de ERTL mallen in handen heeft. ACME gaat zich vooral richten in het verder uitmelken van enkele Ford Hotrods 1932 en enkele Chevy-muscle modellen. Om nog een GMP/ACME Shelby te vinden zal je op ebay US moeten zoeken , al zal het moeilijk worden , want ze zijn zo goed als uitverkocht .Er was een aangekondigde release voor andere kleuren , maar door faillisement nooit geproduceerd.
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
RedBull schreef:Je bent nooit te laat voor een model dat moet jij snappen als verzamelaar,
dus waarom deze zinloze reactie.
of wil je kijken naar me lettertype?
Je hoeft niet zo aangebrand te reageren, ik doelde meer op de prijsvraag van dit model, aangezien je een 2 jaar oud topic onder het stof vandaan haalt.
Ok dat kan maar zo dus dan heb ik een oud onderwerp weer an de praat gemaakt, net een oude diesel .
Leuk tog!
Maar de prijs zal wel hoog liggen van dat model, maarja ik heb het er wel voor over het is 1 van mijn favoriete muscle cars.