Bavaria City Racing

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
belcar
Berichten: 976
Lid geworden op: ma 17 aug 2009 13:57
Locatie: antwerpen

Bavaria City Racing

Bericht door belcar »

Aanstaande zondag is het weer zover, autosport in hartje Rotterdam :worshippy: Naar goede gewoonte ga ik ook dit jaar weer een dag naar Rotterdam :dance: Het programma ziet er weer netjes uit: F1, indycar, Dakar, Formule 2, superleague formule, etc :thump_up:

Zijn er nog mensen die gaan?
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Bavaria City Racing

Bericht door F40F50ENZO »

Ik ben twee keer geweest, weet nog niet of ik dit jaar ga..... :think:
Als ik ga, sta ik bij station Blaak in de buurt :wink:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: Bavaria City Racing

Bericht door v8-vette »

Ik ga helaas niet,maar ik ga het wek op tv volgen :thump_up:
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Bavaria City Racing

Bericht door TestaRossa »

Is er nog een topic waar dikke pics en/of filmpjes te zien zijn van de 2010 editie :?:
Of hoort dat gewoon hier thuis :?:

Ik vond de Minardi F1x2 van Albers erg stoer als promotieplatform voor Codemasters F1 2010. Hopelijk zijn daar nog leuke pics van te vinden en wellicht is er iemand die de niet zo fraaie rood/oranje versie van Minichamps om zou kunnen bouwen tot de versie van BCR 2010. :idea:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Bavaria City Racing

Bericht door Markopolo »

Klein verslagje dan maar :mrgreen:

Afbeelding
De Codemasters is inderdaad :worshippy: toen ze em omgestickerd naar "Kaas voor kerels" :think: ben ik gestopt met fotograveren :lol:
Afbeelding




Afbeelding
De Megane die het wel bleef doen :D


Afbeelding
Heeeeeeeerlijke Safety Car :worshippy:


Afbeelding
Salontafel op het dak en gummen maar.
Afbeelding



Afbeelding
Dis alles wat we van de Indycar gezien hebben, en volgend jaar een nog grotere kraanwagen vragen weten we zeker dat we weer 1,5 uur kunnen wachten :roll:

Filmpje!! http://www.youtube.com/watch?v=IHHbSOX0vZE
Kalff teleurgesteld omdat de 40 jaar oude F5000 aan barrels ligt, Stous omdat hij niet verder kon, geven elkaar een beetje de schuld, maar uiteindelijk is het gewoon de schuld van die kont die daar met groen staat te zwaaien, elke keer als de wagens stil gingen staan voor een burn-out/donut werd er met geel gezwaaid, maar ja die khut...... :snooty:


Afbeelding
Tim had er iig zin in at silver B
Afbeelding



Afbeelding
Volgens de heren geleerde kan ze dan wel geen roman schrijven, met een dikke Audi rondrijden iig wel. :thump_up:



Afbeelding
Gelijk maar even een ballet voorstelling genoten. :cool:



Afbeelding
:shock:



Afbeelding
:worshippy: :worshippy:



Afbeelding
Hamana, hamana, hamana!



Afbeelding
You :evil: :evil:
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Bavaria City Racing

Bericht door TestaRossa »

Bedankt voor het (foto)verslag, top :worshippy:

Mooie pics, en toch wel leuk dat Audi een wagen had voor Liselore om haar boek te promoten. Volgens mij ligt Albers echt wel goed bij Audi....al is het bij die Kolles. En natuurlijk altijd zijn connectie behouden met Minardi voor de F1x2 bij evenementen. Net als Doornbos die dit jaar idd in een F1x2 met vreselijke "kaas voor kerels" livery mocht aantreden......gelukkig mocht íe op Zandvoort wel toonbaar voor de dag komen :lol:


Wie komt met nog meer leuke pics!?
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Bavaria City Racing

Bericht door fish88 »

Ik moest er werken (Event Security). Mijn baas wist dat ik een autosport fan was, dus die heeft me een plekje gegeven bij het hofplein waar ze constant donuts stonden te draaien. Ik stond op de plek waar Charouz na zijn donut tegen de vangrail aanreed, dus ik heb er naast geld ook nog een stukje voorvleugel aan overgehouden :mrgreen: .

Kan erger, geld verdienen en nog eens wat autootjes hun banden zien oproken.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Bavaria City Racing

Bericht door F40F50ENZO »

fish88 schreef:Ik moest er werken (Event Security). Kan erger, geld verdienen en nog eens wat autootjes hun banden zien oproken.
Kijk, da's nou een slimme zet Visvha :worshippy:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
belcar
Berichten: 976
Lid geworden op: ma 17 aug 2009 13:57
Locatie: antwerpen

Re: Bavaria City Racing

Bericht door belcar »

Mooie foto's :worshippy: Wou dat ik er ook een paar kon opzetten, maar usb poort van de pc is kapot dus heb mn foto's zelf nog niet deftig kunnen zien :evil:

BCR was weer goed vond ik :thump_up: alleen spijtig dat er tussen de verschillede wagens altijd zo veel tijd tussen zit :wink:
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Plaats reactie