Formule 1 2011

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
TheSpeedfighter
Berichten: 59
Lid geworden op: di 29 mar 2011 05:54
Schaal: 1:18
Locatie: Sydney

Re: Formule 1 2011

Bericht door TheSpeedfighter »

Hamilton was inderdaad erg onnozel.

Ook die hele aanrijding met Massa, snap niet dat regels het toelaten en niet meteen disqualificeren van die race.

Trouwens, moet toegeven dat Mevrouw Hamilton (Nicole) er wel goed uitzag hoor!!!
Afbeelding

Maar dat is toch zeker een half uur rijden? Ik ben d'r met 10 minuten!!!
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Formule 1 2011

Bericht door Autofan »

Was een mooie race! Wel jammer idd van die rode vlag. Anders had ik Alonso nog wel wat aanvallen zien plaatsen bij Vettel, die immers al 20! ronden langer op een setje banden reed. Door de bandenwissel bij de rode vlag werd het alleen toeren naar de finish voor de top3.

Die Hamilton hadden ze gewoon moeten diskwalificeren. Wat een imbeciel zeg... :evil:
Afbeelding
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Formule 1 2011

Bericht door TestaRossa »

OMFG!! Wat een race.......het duurt nog even voordat ik weer een beetje de adrenaline uit m'n systeem heb, f**k :dance:

Bloedzonde van Heidfeld zeg, Kobayashi stond zowat stil......superrace van Schumi en dan natuurlijk Button. DE man van de race, wat een wedstrijd! En Vettel toch gezwicht onder druk van Button. Niet normaal, heerlijk. En wat een incidenten, een boel 'investigations' om af te handelen door de stewards nog na de wedstrijd, dat wordt nachtwerk.

Zo'n race is niet goed zo vlak voor het slapen gaan :lol:
Laatst gewijzigd door TestaRossa op zo 12 jun 2011 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Formule 1 2011

Bericht door zipperscales »

Ik heb ook erg genoten van het laatste deel van de wedstrijd. Schumacher top, geweldige inhaalactie op Kobayashi en Heidfeld tegelijk. Ook ik kom woorden tekort voor deze mooie race en hoezeer ik Schumacher de 3e plaats gun, hoop ik niet dat Button wordt gestraft. Alleen jammer van die pauze van 2 uren.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2011

Bericht door Maarten Mercedes »

Erg spectaculaire race :dance:

Geweldig gereden door Button, die eindelijk meneer vinger van de eerste plaats afhoudt :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Basselijn
Berichten: 304
Lid geworden op: wo 29 dec 2010 00:21
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2011

Bericht door Basselijn »

Wat een heerlijke race, en wat een topweekend voor de autosport :worshippy: Eerst als stevig hoofdgerecht de fantastische 24 uur van Le Mans, en dan als toetje de knotsgekke Grand Prix van Canada :dance: HEERLIJK! Dat er dit seizoen nog vele van dit soort races moge volgen! :pray:
Afbeelding

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 1255
Lid geworden op: zo 28 jun 2009 13:13
Locatie: Brugge

Re: Formule 1 2011

Bericht door Nick »

Wat een race. Het was zeker de moeite waard om 2 uur te wachten.
JB was top, 2 ongevallen, drive trough, 21 bij de voorlaatste safety car en dan in de laatste ronde de overwinning opeisen :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: Formule 1 2011

Bericht door michel26 »

Nou dat was me de race wel. T*ering vet :worshippy:

Jenson Button :dance:
Gebruikersavatar
Jeffrey1985
Berichten: 866
Lid geworden op: za 07 aug 2010 20:58
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Formule 1 2011

Bericht door Jeffrey1985 »

Wat een race!!! Vettel leek weer foutloos de race uit te rijden maar dan die laatste ronde. Oeppssssssss Button! Lekker dan :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 :idea:

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2011

Bericht door v8-vette »

damn , je moet even wachten maar dan heb je ook wat :worshippy:
Schumi op het podium was gaaf geweest , Heidfeld kampioen in parkeren , en Button met een race pace van een losgeslagen 'lunatic'

en ik hoorde ook zoiets als; voordat we op Silverstone racen moet het antilag systeem ( verwarmt uitlaatgas voor betere doorstroom) eraf bij Red Bull
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Formule 1 2011

Bericht door TestaRossa »

Het mooiste vond ik die ogen van Button vol ongeloof en blijdschap..........en het plaatje kwam me zooooooo bekend voor. Juist ja, z'n allereerste overwinning in Hongarije 2006 in een Honda. Ogen spreken boekdelen..........geweldig om te zien!!!!! :dance:

2006 Hongarije

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


2011 Canada

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: Formule 1 2011

Bericht door Driver-X »

Hele vette race inderdaad, ik heb alleen een stuk gemist.
Ik had het opgenomen, en al een half uur extra opneem tijd geprogrammeerd omdat ik een bbq had, maar toen thuis kwam kon ik vanaf ronde 40 nog kijken! :shock:

Schumi was weer als vanouds king of the rain, en button was zwaar goed bezig!!
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2011

Bericht door rsh_scuderia »

Driver-X schreef:Hele vette race inderdaad, ik heb alleen een stuk gemist.
Ik had het opgenomen, en al een half uur extra opneem tijd geprogrammeerd omdat ik een bbq had, maar toen thuis kwam kon ik vanaf ronde 40 nog kijken! :shock:

Schumi was weer als vanouds king of the rain, en button was zwaar goed bezig!!
Ik kan mij alleen niet aan de indruk ontrekken dat juist Button King of Rain was.
Dat Schumi buiten het podium viel verhoogde de feestvreugde alleen maar vanuit mijn kant :cool:

Dat Hamilton domme dingen deed moge duidelijk zijn, maar de instuur actie bij de hairpin van Sjoemi om Hamilton het gras op te dwingen is van een zelfde oliedomme orde.
Niets geleerd van zijn domme actie wat hij eens deed op Imola op JPM.
Wat dat betreft zijn Hamilton en Schumacher weliswaar erg snel, maar ook een beetje domme recidivisten.
Als het goed gaat, dan zie je dat soort acties niet, maar al er druk in het hoofd komt, gaan ze rare trekjes krijgen. :thump_down:
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Formule 1 2011

Bericht door TestaRossa »

Er worden in ieder geval geen woorden vuil gemaakt aan de race in Valencia........chips, nu wel! Iedereen is dezelfde mening aangedaan wat betreft de saaiste race van de kalender, ondanks KERS en DRS.

Even iets vrolijkers dan;

Daniel Ricciardo, momenteel Formule Renault 3.5 en vrijdag/reserverijder Torro Rosso, zal vanaf Silverstone in een HRT bolide zitten. Hij vervangt bij het team Narain Karthikeyan, no surprise here. Ricciardo zal de rest van het seizoen bij het team racen, mogelijk rijdt Narain nog wel zijn thuisrace in India.
Red Bull wil Ricciardo graag wat meer F1 ervaring op laten doen en kijken hoe hij het doet onder raceomstandigheden. Naast het racen voor HRT blijft Ricciardo ook actief in de Formule Renault 3.5, net zoals Alguersuari dat deed bij zijn debuut bij Torro Rosso.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Formule 1 2011

Bericht door 1:18 24/7 »

FER-NAN-DO AL-FON-ZO RACING GOD sei ma sekers menseee!!! :dance: :worshippy: :dance: :worshippy: :dance: :worshippy:

Was (alweer) een leuke race, veel gevechten en een spannende ontknoping en een hele terechte winnaar! :worshippy:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Plaats reactie