a3 modelscar

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
boss_leox
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 15:00

Is A3 ModelCars uit barendrecht betrouwbaar ??

Bericht door boss_leox »

he jongens

ik heb enkele weken geleden een model gekocht bij A3 modelcars
maar heb nog nix gekregen

hebben jullie ervaring met die gast ?

Gr.
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

Ken ik niet :roll:
Laatst gewijzigd door autofreakie op za 15 apr 2006 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault, Drive The Change !
boss_leox
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 15:00

Is A3 ModelCars uit barendrecht betrouwbaar ??

Bericht door boss_leox »

he jongens

ik heb enkele weken geleden een model gekocht bij A3 modelcars
maar heb nog nix gekregen


hebben jullie ervaring met die gast ?

Gr.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Het forum heeft wel ervaring met die gast ja! :mrgreen:

Ik heb persoonlijk nog nooit iets bij hem gekocht en zal dat ook zeker niet doen...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Is een zolderkamerfiguur die hier op het forum is geweest.Arrogant ventje van zo'n 17 a 18 jaar.Stuur hem een mailtje dat je de politie zal inlichten en je zal het model wel krijgen.Zeker NIET met rust laten.Ik heb indertijd ook een model met hem geruild en ik heb flink wat moeten dreigen. :twisted:
boss_leox
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 15:00

Bericht door boss_leox »

fobie schreef:Is een zolderkamerfiguur die hier op het forum is geweest.Arrogant ventje van zo'n 17 a 18 jaar.Stuur hem een mailtje dat je de politie zal inlichten en je zal het model wel krijgen.Zeker NIET met rust laten.Ik heb indertijd ook een model met hem geruild en ik heb flink wat moeten dreigen. :twisted:



het leuke is ik heb al ingelicht bij de politie kennemerland, als het goed is word er woensdag een case geopend en moet er bij zijn
Gebruikersavatar
RvO
Berichten: 164
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 22:36
Schaal: 1:18

Bericht door RvO »

Er staat toch een tel nummer bij. Heb je 'm al gebeld?
boss_leox
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 15:00

Bericht door boss_leox »

RvO schreef:Er staat toch een tel nummer bij. Heb je 'm al gebeld?



ja, hij verteld z'n hele roman aan mij, kan het mijn oeps, of hij heeft zijn pakhuis sleutel niet of hij is op vakantie of hij neukt zijn cavia
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

boss_leox schreef:[..]
ja, hij verteld z'n hele roman aan mij, kan het mijn oeps, of hij heeft zijn pakhuis sleutel niet of hij is op vakantie of hij neukt zijn cavia


:lol: komt die weer met z'n pakhuis aan :lol: en de Sinterklaastijd is al voorbij...

Heb wel eens contact met 'm gehad... maar het is een rare :nuts:
boss_leox
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 15:00

Bericht door boss_leox »

ej jongens zullen we met zijn alle z'n zogenaamde pakhuis beroven :P






(just kidding)
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

boss_leox schreef:ej jongens zullen we met zijn alle z'n zogenaamde pakhuis beroven :P

(just kidding)


Een fantasie kun je je moeilijk beroven... maar als het je toch lukt sta je gewoon bij Schuiten in de zaak :lol:
boss_leox
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 18 nov 2005 15:00

Bericht door boss_leox »

Opel-DTM schreef:[..]

Een fantasie kun je je moeilijk beroven... maar als het je toch lukt sta je gewoon bij Schuiten in de zaak :lol:


mAhah, is die adrie een van een schuiten medewerker of een bepaalde relatie, ik snap het niet zo
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Volgens mij zet hij gewoon alles wat Schuiten heeft voor meer geld op MP... Ik weet er het fijne niet van, maar ik kan me niet voorstellen dat Schuiten hier aan mee doet.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

1:18 24/7 schreef:Volgens mij zet hij gewoon alles wat Schuiten heeft voor meer geld op MP... Ik weet er het fijne niet van, maar ik kan me niet voorstellen dat Schuiten hier aan mee doet.


Dat is volgens mij ook het idee idd. Hier heeft A3 destijds een dergelijk vaag verhaal afgestoken. Schuiten is echter een betrouwbaar bedrijf waar ik ook al modellen heb gekocht en het lijkt ook mij sterk dat zij hier mee van doen hebben.
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Adri is welbekend hier op het forum en alles behalve van super betrouwbaar. Hij koopt zijn modellen in bij schuiten miniaturen in rotterdam. Als ik eigenaar van die modellenwinkel was zou ik wel zorgen dat a3 heel snel stopte. Hij maakt alleen maar slechte reclame, en ja in dingen dromen en verzinnen is hij ook heel goed.
Afbeelding
Plaats reactie