Leka miniaturen en speelgoed

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door mercedes fan »

Heeft iemand toevallig al ervaring met deze winkel :?:
Ik wil er namelijk graag wat gaan bestellen. :cool:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
OTF'er
Berichten: 3381
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 20:03
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door OTF'er »

Heb er ook iets besteld, tot nu toe geen problemen (Miniaturen moeten nog ontvangen worden).
Afbeelding
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door mercedes fan »

Volgens mij heb ik exact dezelfde bestelling als jij geplaatst :mrgreen:
Als ik de modellen heb ontvangen laat ik het weten :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
OTF'er
Berichten: 3381
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 20:03
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door OTF'er »

mercedes fan schreef:Volgens mij heb ik exact dezelfde bestelling als jij geplaatst :mrgreen:
Als ik de modellen heb ontvangen laat ik het weten :thump_up:
2x rood en Duits?
Laatst gewijzigd door OTF'er op za 15 jan 2011 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
OTF'er
Berichten: 3381
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 20:03
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door OTF'er »

Guidoken schreef:OTF'ér , jij deze:
1987 BMW M5 with option shadow-line
&
1989 BMW M3 Sport Evolution *Cecotto Edition*, red
autoart 70566
Prijs: 69,95 € :shock: :shock: :shock:
M3 Sport Evolution, Cecotto heb ik al...
Maar ditterzijde, dwalen af van het onderwerp.
Afbeelding
Gebruikersavatar
OTF'er
Berichten: 3381
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 20:03
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door OTF'er »

Guidoken schreef:maar , is dit niet weinig , 70€ , ik vermoed
a) oplichting
b) gewoon een koopje
gok op b, a is minder leuk natuurlijk
Afbeelding
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door mercedes fan »

Juist, hetzelfde zoals ik al dacht :thump_up:
Het is inderdaad erg goedkoop, maar eigenlijk zijn het gewone normale adviesprijzen, inderdaad vroeger kostten Aa's niet standaard 100+, kan dus een gevalletje zijn van oude voorraad o.i.d. :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door TestaRossa »

Deze zat laatst op het MAF verschillende topics te spammen met verkapte advertenties zonder zich aan de forumregels hieromtrent te houden.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
lekaminiaturen
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 dec 2010 18:13
Schaal: 1:24

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door lekaminiaturen »

TestaRossa schreef:Deze zat laatst op het MAF verschillende topics te spammen met verkapte advertenties zonder zich aan de forumregels hieromtrent te houden.
nee , dat waren geen verkapte advertentie's , ik heb gewoon modellen aangeboden uit de collectie van meer dan 425 stuks van mijn in oktober overleden vader , tevens heb ik inmiddels ook al contact gehad met de moderator hier over , en ik heb hem ook aangeven dat wij inderdaad met ingang van 01-01-2011 deze web winkel hebben opgericht.

tevens hebben we afgesproken dat ik geen advertenties mag plaatsen wat ook in het forumregelement staat en ik me daar dan ook aan zal houden.
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door TestaRossa »

lekaminiaturen schreef:
TestaRossa schreef:Deze zat laatst op het MAF verschillende topics te spammen met verkapte advertenties zonder zich aan de forumregels hieromtrent te houden.
nee , dat waren geen verkapte advertentie's , ik heb gewoon modellen aangeboden uit de collectie van meer dan 425 stuks van mijn in oktober overleden vader , tevens heb ik inmiddels ook al contact gehad met de moderator hier over , en ik heb hem ook aangeven dat wij inderdaad met ingang van 01-01-2011 deze web winkel hebben opgericht.

tevens hebben we afgesproken dat ik geen advertenties mag plaatsen wat ook in het forumregelement staat en ik me daar dan ook aan zal houden.
Duidelijk, er was nogal wat onduidelijkheid over. Bij deze; welkom en succes met de webwinkel.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door mercedes fan »

Modellen die ik besteld had bleken niet leverbaar, geld staat weer op m'n rekening :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
lekaminiaturen
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 dec 2010 18:13
Schaal: 1:24

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door lekaminiaturen »

mercedes fan schreef:Modellen die ik besteld had bleken niet leverbaar, geld staat weer op m'n rekening :thump_up:

je moet het wel goed vertellen , autoart heeft momenteel wat problemen met het leveren van div. modellen ze kunnen wel geleverd worden , alleen de levertijd naar de groothandels toe van autoart kan oplopen van 0 tot 3 maanden
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Re: Leka miniaturen en speelgoed

Bericht door BMWMaX »

alleen de levertijd naar de groothandels toe van autoart kan oplopen van 0 tot 3 maanden
Of langer helaas. Autoart leveringen zijn al jaar en dag een drama en heeft ons al diverse klanten gekost in de jaren tussen nu en 2006.
Plaats reactie