Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heren,
zoals ik al van de E36 GTR en de E46 GTR een cabrio heb gemaakt kan ik met de e30 niet achterblijven. Ik had nog een schade E30 liggen dus hierbij als project gebruikt. Het zal niet een snelle project zijn, maar hierbij de begin foto's
Laatst gewijzigd door B(BMW)+B(BENZ)Freak op za 03 sep 2011 23:56, 5 keer totaal gewijzigd.
Je bent echt goed bezig. Echter een tip. De E30 M3 cabriolet had een andere kofferbakklep als de coupé. De klep van de M3 coupé was verhoogd ten opzichte van de gewone E30 coupé. Die M3 lag bovenop de koets. De m3 cabriolet echter had dezelfde achterklep als de gewone E30 cabriolet. Die lag dus verzonken in de carrosserie en er niet bovenop. Misschien kun je er wat mee. Ik heb zelf twee linkerhanden dus ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is om dit aan te passen.
W123 schreef:Je bent echt goed bezig. Echter een tip. De E30 M3 cabriolet had een andere kofferbakklep als de coupé. De klep van de M3 coupé was verhoogd ten opzichte van de gewone E30 coupé. Die M3 lag bovenop de koets. De m3 cabriolet echter had dezelfde achterklep als de gewone E30 cabriolet. Die lag dus verzonken in de carrosserie en er niet bovenop. Misschien kun je er wat mee. Ik heb zelf twee linkerhanden dus ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is om dit aan te passen.
Mijn dank voor je mening en je hebt gelijk. Ik ben continu aan denken hoe ik dit het best kan doen. En ben weer aan het overwegen om dit weg te halen en dan aan te passen. Maar zeker je mening geven.