Zoek de juiste velgen.

Zoek de juiste stoelen.

Pak een 1/18 Solido Clio voor de rolkooi.

Pas de voorkant aan.

Pak de juiste kleur.

Dat er nog 2 andere mensen waren die dit ook maakten, is toch prima.freeroad schreef:Mooi klusje Fred, waren 2 andere mensen die dit ook maakten.
Lijkt me leuk om te doen. maar heeft het nog zin om dit te maken, met het vooruitzicht dat Otto binnenkort met de Mégane R26R komt?
Nee is ook geen probleem, die andere waren ooit is begonnen en hebben het nooit afgemaakt.turbo_fred schreef:Dat er nog 2 andere mensen waren die dit ook maakten, is toch prima.freeroad schreef:Mooi klusje Fred, waren 2 andere mensen die dit ook maakten.
Lijkt me leuk om te doen. maar heeft het nog zin om dit te maken, met het vooruitzicht dat Otto binnenkort met de Mégane R26R komt?
We zitten elkaar toch niet in de weg ?![]()
Het is héél leuk om te doen, daarom doe ik het ook.![]()
Het vooruitzicht dat Otto met een WITTE Mégane R26R komt vind ik prima. Passen ze straks mooi bij elkaar.![]()
Of het nog zin heeft om een R26R te maken ? Ik wil hem gewoon in het blauw maken.
Ik was trouwens al met de ontwikkeling van deze R26R begonnen voordat Otto hem ook aankondigde............
Precies, er gaat niks boven iets wat je zelf hebt gemaaktRoebas schreef:Goed bezig. En of Otto 'm nu uitbrengt of niet, deze is er maar één van, geen 1000 of 1500.
Dank je Roeland, zo is het.Roebas schreef:Goed bezig. En of Otto 'm nu uitbrengt of niet, deze is er maar één van, geen 1000 of 1500.
Groeten Roeland.