NAMAC Regio Avond Rotterdam 11 mei 2011

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
squadraminiatura
Berichten: 652
Lid geworden op: di 09 sep 2008 21:12
Schaal: 1:43
Locatie: Zwijndrecht

NAMAC Regio Avond Rotterdam 11 mei 2011

Bericht door squadraminiatura »

Voor diegene die een gezellige (model)autoavond willen bezoeken, waar je met collega verzamelaars lekker kan ouwe.... over en met modelauto's, organiseren de diverse regio's van de NAMAC al ruim 25 jaar regioavonden of middagen.

Woensdag 11 mei a.s. organiseerd regio Rotterdam weer een leuke avond, met dit keer als onderwerp "Silverstone Classic" .
Ondergetekende geeft, in de aanloop naar de 2011 editie, een presentatie over Silverstone Classic 2010, waarin een veelvoud aan bekende en minder bekende Engelse klassieke (race)wagens de revue zullen passeren, omlijst met muziek uit dezelfde periode. :dance:
Dit alles natuurlijk aangevuld met leuke showmodellen op tafel(s).
Het is wel geen ruilbeurs, maar de ervaring leert dat op dergelijke avonden toch menig model ook nog wel eens van eigenaar wisselt.

toegang...gratis :thump_up: , parkeren...gratis :thump_up: , koffie en fris, voor historisch onverantwoord lage prijzen :thump_up: , kortom kom eens gezellig aanwaaien op de Rotturdamsu lokasie :D .

Gebouw Laurens,
Lewisplaats 20
3068 EC Rotterdam
Aanvang 20:00 uur zaal open vanaf 19:30 uur.

Namens het team van Regio Rijnmond, graag tot ziens op de avond, en neem gerust wat modellen mee om te showen.

Groeten,
Ferry
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: NAMAC Regio Avond Rotterdam 11 mei 2011

Bericht door Autofan »

18,1 km en 20 minuten... Zou zomaar kunnen zijn dat je mij daar tegen gaat komen Ferry. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: NAMAC Regio Avond Rotterdam 11 mei 2011

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

He Ferry,

mooi verhaal-topic voor een regio avond van de Namac.

Ik zou graag dit item willen zien en meemaken op die avond in Rotterdam. :dance:

:cry: :cry: maar als zovaak de laatste tijd..., kan ik er echt geen tijd voor vrijmaken om dit alles aan tehoren / beluisteren en te bwonderen :evil: :evil:

Ik ben een enekel keer naar een regio avond in Utrecht geweest, enkel ging het toen voor 75% over vrachtwagens ed., terwijl ik toen daar nog geen passie voor had als heden ten dagen.

BTW: op de Rai hebben we elkaar ook mis gelopen, de 2x dat ik er was, was jij helaas niet op de stand, en vond ik het ook niet nodig om op de best drukke Namac stand te bezoeken.


Hierbij wens ik je veel plezier met mooie reacties van de toehoorders voor je voordracht :).

Ron :thump_up: :wink:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: NAMAC Regio Avond Rotterdam 11 mei 2011

Bericht door Autofan »

Ik heb me uitstekend vermaakt gisteravond, ondanks de bescheiden opkomst!Ondanks dat was het toch na 11-en dat we pas weg reden! Was een mooie presentatie Ferry, waarvoor dank! ;) Daarna nog een poosje met een mede-Citrofiel zitten praten. Klein wereldje! :lol:

In September is de volgende regio-avond in Rijnmond. En naar ik begreep wordt dit een echt Ron-onderwerp. :)
Afbeelding
Plaats reactie