Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben van plan om een Audi A3 1/18 te kopen om hem te tunen.
Nu heb ik 2 vraagjes : 1 Kan je er ook een panoramadak/schuifdak inzetten? Zo ja waar kan ik die kopen?
2 Is er ook een S-Line kit voor de Audi A3? Zo ja waar kan ik die kopen?
Hier een foto van zo'n Audi A3
Suggesties zijn altijd welkom
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Ik weet niet hoe het met jouw modelbouw skills zit maar voor een beetje modelbouwer moet dit niet al te veel problemen opleveren.
Beetje klooien met de dremel, plasticard, plamuur, schuurpapier en verf en je komt een heel eind.
Zoals ik het neerzet lijkt het heel simpel en als ik eerlijk ben, het is ook zo simpel.
Als je een beetje gevoel hebt voor vormen en verhoudingen, dan moet die verbouwing wel lukken.
Als je het dan nog op zo'n manier doet dat je het sportpakket niet gelijk aan het model zelf vastmaakt, dan kan je de delen nog gaan gieten in resin en verkopen.
Het is allemaal mogelijk maar kant en klaar is het er nog niet.
Rossy schreef:Ik weet niet hoe het met jouw modelbouw skills zit maar voor een beetje modelbouwer moet dit niet al te veel problemen opleveren.
Beetje klooien met de dremel, plasticard, plamuur, schuurpapier en verf en je komt een heel eind.
Zoals ik het neerzet lijkt het heel simpel en als ik eerlijk ben, het is ook zo simpel.
Als je een beetje gevoel hebt voor vormen en verhoudingen, dan moet die verbouwing wel lukken.
Als je het dan nog op zo'n manier doet dat je het sportpakket niet gelijk aan het model zelf vastmaakt, dan kan je de delen nog gaan gieten in resin en verkopen.
Het is allemaal mogelijk maar kant en klaar is het er nog niet.
Antonio.
Mijn skills zijn nog niet zo hoog want dit zou dan mijn eerste moeten worden.
Ik zal eens wat gaan proberen.
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Met een beetje handigheid, een dremeltje en nog enkele andere zaken is een schuifdak makkelijk te maken.
Noro-tuning verkoopt een "kitje" voor een Audi A3 van Kyosho. Bumpers zijn gemaakt op basis van een Norev Volkswagen Golf V (Zender). Heb deze kit zelf nog ergens liggen... ooit als ik eens wat tijd heb...