Hobbybeurs - Heusden-Zolder 19 feb. 2012

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Hobbybeurs - Heusden-Zolder 19 feb. 2012

Bericht door the_stig »

19 februari 2012 - Hobbybeurs - Heusden

WE Events organiseert haar eerste Hobbybeurs in Ons Huis, Pastoor Paquaylaan 127 in Heusden Zolder. Voor deze beurs zoeken wij nog standhouders. Wilt u uw hobby tentoonstellen? Maakt u mooie dingen, het maakt niet uit wat? Meld u dan NU aan!

Indien u alleen uw hobby ten toon wil stellen kunt u gratis een tafel reserveren. Als u iets wenst te verkopen bedraagt het standgeld € 2,50 per tafel van 1m20. Ook commerciële handelaars zijn welkom. Neem voor een persoonlijke offerte gerust contact met ons op.

De beurs zal geopend zijn van 10.00 uur tot 17.00 uur. Inkom voor toeschouwers bedraagt slechts € 1.
http://www.we-events.be/evenementen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Naar mijn weten de eerste beurs van zijn soort in mijn dorp.
Ik heb mij alvast ingeschreven als standhouder.
Bij deze nodig ik iedereen van het forum uit om eens langs te komen.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door the_stig op zo 01 jan 2012 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rocky7up
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 03 aug 2011 20:47
Schaal: 1:43
Locatie: Rosmalen, Noord-Brabant
Contacteer:

Re: Hobbybeurs - Heusden-Zolder 19 feb. 2012

Bericht door Rocky7up »

Mits ik vervoer vind, kom ik wss wel!
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Hobbybeurs - Heusden-Zolder 19 feb. 2012

Bericht door the_stig »

ok, dan kan je daarna misschien mijn verzameling thuis komen bekijken. :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie