1:18 Dodge Dakota Anson ombouw KLAAR
1:18 Dodge Dakota Anson ombouw KLAAR
Hallo,
Nieuw projectje:
Dodge Dakota van Anson, had ik met schade binnengekregen....
Ik wil er een racer van maken... Heel laag, geen deurpanelen, enzovoorts...
Ik ga hem ook nog spuiten, weet nog niet in welke kleur..
Ik heb er nu andere velgen voor...
Heeft lakschade, spiegels missen, daar heb ik al andere voor..
Z als ik hem binnenkreeg:
Aangepast
Wat vinden jullie er van?
Bob
Nieuw projectje:
Dodge Dakota van Anson, had ik met schade binnengekregen....
Ik wil er een racer van maken... Heel laag, geen deurpanelen, enzovoorts...
Ik ga hem ook nog spuiten, weet nog niet in welke kleur..
Ik heb er nu andere velgen voor...
Heeft lakschade, spiegels missen, daar heb ik al andere voor..
Z als ik hem binnenkreeg:
Aangepast
Wat vinden jullie er van?
Bob
Laatst gewijzigd door bobbob op do 11 okt 2012 18:53, 14 keer totaal gewijzigd.
Re: 1:18 Dodge Dakota Anson ombouw
Nog een project erbij! Maar goed dat de vakantie eraan komt. Zelf had ik er geen racer van gemaakt, maar een straatauto om je autoambulance mee te trekken
Haha ik weet het ik ben met veel te veel auto's bezig Ik krijg binnenkort waarschijnlijk als het goed gaat nog 2 Kevers voor ombouw erbijGeeteezes schreef:Nog een project erbij! Maar goed dat de vakantie eraan komt. Zelf had ik er geen racer van gemaakt, maar een straatauto om je autoambulance mee te trekken
Ik ben met 2 Supra's, 350Z, Golf 1 GTI, Golf 4 GTI, Subaru Impreza, Alfa 8C Competitione (klein beetje, staat nog niet op MAF), Dodge Dakota bezig Als ik er niet één ben vergeten
Ja het wordt ook een racer achtige straatauto
Dit is wat ik wil gaan doen:
-Overspuiten, denk aan two-tone
-Interieur spuiten, weet nog niet of ik nog wat aan rolkooi of andere stoelen ga doen
-Verlagen en deze velgen eronder
-Misschien motor mooier maken
-Lampen mooier maken
-Trekhaak maken, voor autoambulance
-Iets van bakvulling, olievat, zulke dingen..
Dat is het zo ongeveer denk ik..
bobbob schreef: -Overspuiten, denk aan two-tone
-Interieur spuiten, weet nog niet of ik nog wat aan rolkooi of andere stoelen ga doen
Mij lijkt zwart /zilver of zwart / rood wel leuke kleuren voor dit model.
Velgen zou ik dan in de kleur van de boven kant houden.
Interieur: 2 race stoelen van een rally auto en dan ook daarvan de rolkooi aanpassen.
Misschien wat ideën
Ik zit meer te denken aan zwart/zilver.. Velgen weet ik nog niet..
En ik kijk nog wel met racestoelen en rolkooi Rolkooi maak ik gewoon zelf
En ik kijk nog wel met racestoelen en rolkooi Rolkooi maak ik gewoon zelf
Re: 1:18 Dodge Dakota Anson ombouw UPDATE GESCHUURD
Hallo,
Ik ben gister even lekker aan het schuren geweest, dat betekent dat ik hem waarschijnlijk morgen of overmorgen ga primeren!
Fotootjes:
O ja, ik heb er ook spiegels aangemaakt
Hij wordt dus onderkant zilver, dak motorkap enzo wordt matzwart..
Wat vinden jullie ervan?
Bob
Ik ben gister even lekker aan het schuren geweest, dat betekent dat ik hem waarschijnlijk morgen of overmorgen ga primeren!
Fotootjes:
O ja, ik heb er ook spiegels aangemaakt
Hij wordt dus onderkant zilver, dak motorkap enzo wordt matzwart..
Wat vinden jullie ervan?
Bob
Ik ben benieuwd..de plannen klinken goed
Opel Kadett D 1.2n
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
Hij is geprimerd, is al zilver, ik ga zo afplakken voor het mat zwarte...
En hierbij geldt hetzelfde liedje als bij de alfa 8c, internet diet het op de pc nier dus de fotos duren nog even....
En hierbij geldt hetzelfde liedje als bij de alfa 8c, internet diet het op de pc nier dus de fotos duren nog even....
Re: 1:18 Dodge Dakota Anson ombouw UPDATE KLEUR
Zo! Hij zit in de primer en in de kleur!
Ok, het is niet perfect, maar ik vind hem goed genoeg!
Het matzwarte is nu aan het drogen, en ik hoop echt dat er geen verf onder de tape heen is gelopen
Hier een fotootje van het zilver:
Bob
Ok, het is niet perfect, maar ik vind hem goed genoeg!
Het matzwarte is nu aan het drogen, en ik hoop echt dat er geen verf onder de tape heen is gelopen
Hier een fotootje van het zilver:
Bob
ziet er goed uit.
Oefening baart kunst
Oefening baart kunst
Dankjegoededag schreef:ziet er goed uit.
Oefening baart kunst
En inderdaad, dat is zo..
De matzwart zit er nu goed op volgens mij, en laat alsjeblieft geen verf onder de tape door zijn gelopen!! Want dat vind ik wat
- modelcartuning050
- Schaal: 1:18
Ziet er netjes uit .
Tip als het mat zwarte onder de tape is door gelopen heb ik ook wel is gehad dan liet ik het
eerst goed drogen en dan plakte ik het in joun geval mat zwarte af en de rest ook en dan met zilver bij jou dus bij spuiten
en dan snel het tape eraf halen dat werkt meestal.
Maar als je goeie tape gebruikt loopt het er ook niet zo maar onder door .
Tip als het mat zwarte onder de tape is door gelopen heb ik ook wel is gehad dan liet ik het
eerst goed drogen en dan plakte ik het in joun geval mat zwarte af en de rest ook en dan met zilver bij jou dus bij spuiten
en dan snel het tape eraf halen dat werkt meestal.
Maar als je goeie tape gebruikt loopt het er ook niet zo maar onder door .
Dankje, ook voor de tip.
Volgens mij is het wel goeie tape, ik hoop het
Volgens mij is het wel goeie tape, ik hoop het
Re: 1:18 Dodge Dakota Anson ombouw UPDATE KLEUR IS KLAAR
Hallo,
De kleuren zitten er nu goed op!
De lak is niet ofzo, jammer genoeg, maar dit is de eerste keer dat ik zilver spuit, en dat ik 2 kleuren spuit (zonder dat het helemaal fout gaat ).
Ik heb professionele schilderstape gebruikt die ook goedgekeurd is ofzo voor spuitwerk. Is hele fijne tape, werkt heel goed, op een paar puntjes heb ik hem niet goed genoeg aangedrukt, daar is iets verf onderdoor gelopen
En toen ik de tape van de auto af ging halen bleven er allemaal lijmresten van achter, dus ik op mijn werk gevraagd waarmee ik het het beste kon verwijderen, dat is: Terpentine wasbenzine of autowas. Ik heb het met terpentine gedaan, even boenen maar dan is het ook echt weg
Dus dat is ook weer gedaan!
Ik heb de 'bak' ook al zwart gespoten. Interieur wordt zwart met zilveren accenten denk ik. Ik denk dat ik bij de achterlichten nog zwart ga verven
Ik heb even zo inelkaar gezet dat de bak er ook goed op zit, met de zijkanten ervan, en ik heb er even de velgen onder gezet.....
O ja, de motorkap is niet helemaal goed gelukt met de grondverf, dus die moet nog goed gemaakt worden, wordt ook zwart.
Het zwarte gedeelte van de achterbumper moet ook nog opnieuw gespoten worden....
Wat vinden jullie ervan?
Bob
PS: Ik kan alvast verklappen dat er waarschijnlijk race stoelen inkomen, de deurpanelen er niet inkunnen, en de achterbank zo mogelijk zoveel mogelijk wordt verwijderd, dat er een rolkooi inkomt, en nog meer zulke dingen.
Ik ben ook een beetje begonnen met een olievat voor in de bak, en er komen denk ik nog wat velgen in de bak....
De kleuren zitten er nu goed op!
De lak is niet ofzo, jammer genoeg, maar dit is de eerste keer dat ik zilver spuit, en dat ik 2 kleuren spuit (zonder dat het helemaal fout gaat ).
Ik heb professionele schilderstape gebruikt die ook goedgekeurd is ofzo voor spuitwerk. Is hele fijne tape, werkt heel goed, op een paar puntjes heb ik hem niet goed genoeg aangedrukt, daar is iets verf onderdoor gelopen
En toen ik de tape van de auto af ging halen bleven er allemaal lijmresten van achter, dus ik op mijn werk gevraagd waarmee ik het het beste kon verwijderen, dat is: Terpentine wasbenzine of autowas. Ik heb het met terpentine gedaan, even boenen maar dan is het ook echt weg
Dus dat is ook weer gedaan!
Ik heb de 'bak' ook al zwart gespoten. Interieur wordt zwart met zilveren accenten denk ik. Ik denk dat ik bij de achterlichten nog zwart ga verven
Ik heb even zo inelkaar gezet dat de bak er ook goed op zit, met de zijkanten ervan, en ik heb er even de velgen onder gezet.....
O ja, de motorkap is niet helemaal goed gelukt met de grondverf, dus die moet nog goed gemaakt worden, wordt ook zwart.
Het zwarte gedeelte van de achterbumper moet ook nog opnieuw gespoten worden....
Wat vinden jullie ervan?
Bob
PS: Ik kan alvast verklappen dat er waarschijnlijk race stoelen inkomen, de deurpanelen er niet inkunnen, en de achterbank zo mogelijk zoveel mogelijk wordt verwijderd, dat er een rolkooi inkomt, en nog meer zulke dingen.
Ik ben ook een beetje begonnen met een olievat voor in de bak, en er komen denk ik nog wat velgen in de bak....