Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
De bedoeling is dat er met de orginele foto iets gedaan wordt, maakt niet uit wat.
En de mooiste/orgineelste/gekste wint doormiddel van een stemronde, beetje hetzelfde idee als de foto-wedstrijd alleen dan een beetje anders.
Dit is dan een pilot, maar later (mocht het aanslaan) kan er eventueel een thema aan vast geknoopt worden, of gewoon freestyle dat is maar net wat men zou willen.
Jepjep. Het idee lijkt me zeker leuk! Alleen even snel werken met photoshop. Kan je me misschien een pb sturen met de uitleg wat precies de bedoeling is en hoe? :p ik wil graag meedoen maar weet niet echt precies hoe eraan te beginnen
Boskoos schreef:Jepjep. Het idee lijkt me zeker leuk! Alleen even snel werken met photoshop. Kan je me misschien een pb sturen met de uitleg wat precies de bedoeling is en hoe? :p ik wil graag meedoen maar weet niet echt precies hoe eraan te beginnen
Ik heb geen verstand van Photoshop. Gewoon de huidige foto bewerken tot iets anders.
Boskoos schreef:Jepjep. Het idee lijkt me zeker leuk! Alleen even snel werken met photoshop. Kan je me misschien een pb sturen met de uitleg wat precies de bedoeling is en hoe? :p ik wil graag meedoen maar weet niet echt precies hoe eraan te beginnen
Ik heb geen verstand van Photoshop. Gewoon de huidige foto bewerken tot iets anders.