Road legends Ford F100 tow truck vraagjes. en wat algemene

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Road legends Ford F100 tow truck vraagjes. en wat algemene

Bericht door goededag »

Ik heb gisteren o.a. een road legends/signature oid ford F100 tow truck als inruiler gekregen.
Alleen:
-De touwen liggen een beetje in de war. Dus heeft iemand hier detail foto's van hoe ze moeten lopen?
-De lak ziet eruit alsof ze er iets overheen hebben gegooit. Je kunt het wegpoetsen met autowas. Maar dan ben je uren bezig. Ik heb ong. een uur gedaan over alleen maar de motorkap. En dan moet je hem gedeeltelijk uit elkaar halen. Weet iemand een betere manier?
-Het lijkt wel of de voorbumper met siliconenkit is vastgeplakt. (alleen wel met een siliconenkit van 1:12) Hoort dit zo. Of moet je dit gewoon los kunnen schroeven? Weet iemand een manier om die los te krijgen zonder het hele model te slopen?

Foto's volgen.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Road legends Ford F100 tow truck vraagjes. en wat algeme

Bericht door exit »

The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Road legends Ford F100 tow truck vraagjes. en wat algeme

Bericht door bobbob »

goededag schreef:-De lak ziet eruit alsof ze er iets overheen hebben gegooit. Je kunt het wegpoetsen met autowas. Maar dan ben je uren bezig. Ik heb ong. een uur gedaan over alleen maar de motorkap. En dan moet je hem gedeeltelijk uit elkaar halen. Weet iemand een betere manier?
Overspuiten :P :lol:
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Road legends Ford F100 tow truck vraagjes. en wat algeme

Bericht door goededag »

@exit: ok bedankt. Dan zat hij toch goed voordat ik hem uit elkaar haalde. Alleen zijn bij mij de elastieken helemaal uitgelubberd. Ik ga ze denk ik vervangen voor touwen:P

@ bobbob. Lekker zinvolle reactie :doh: Ik wil hem graag nog voor het eind van 2020 afhebben:p En ik kan hem niet uit elkaar krijgen :evil:
Plaats reactie