Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Beste forumleden, het is weer zover. Zaterdag 9 juni organiseren we weer ons jaarlijks Forum treffen. Voor de 3e maal is Tom bereid gevonden om ons in de winkel weer te ontvangen voor de forum bijeenkomst.
Start is 12 uur tot 16.00 uur. We nodigen iedereen uit die een gedeelte van zijn verzameling of diorama's wil laten zien, deze mee te nemen en bij mij of Ricardo en Patrick een tafel te reserveren. Ook kan je modelauto's verkopen als je wilt.
Onze veilingmeester Motorhead zal ons jaarlijkse veiling ten bate van het forum weer leiden. Dus iedereen die iets wil aanbieden, doe dat zeker! Daar openen we weer een thread voor.
Ook de exclusieve Modelautoforum T shirts zijn weer verkrijgbaar.
Eten en drinken is op onze kosten. Roze koeken en broodjes, koffie en fris. Gezellig live praten over onze hobby in de winkel van Toms. Iedereen is natuurlijk welkom van het forum.
ik kan er helaas niet bij zijn... ben jarig die dag en de volgende dag gaan we een week op VAKANTIE! misschien volgende keer...alle forummers (als dat nederlands is) veel plezier en houdt het forum in ere !
Ik ga ééns kijken of ik nog vakantie kan nemen op die dag , en of er eventueel nog rare Belgen zijn die meewillen .Ik passeer Antwerpen richting Breda , en als mijn forumvriend Peter (Coolpappa04) meekan heb ik nog 2 plaatsjes over .
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Ik heb mijn werkplanning voor Juni nog niet,
maar als ik vrij heb wil ik best wel eens wat mede-forummers ontmoeten.
Als ik kom heb ik een plaatsje over achterop de motor Wie durft?
(Aarschot > Purmerend = 230kms over Antwerpen)