Ik ben bezig met een projectje om een aantal auto's uit de series van Bassie & Adriaan te verzamelen.
Op dit moment ben ik bezig met een 1:24 Tamiya Honda Prelude om die in elkaar te bouwen en om te 'toveren' tot de Prelude van Bassie & Adriaan. (zal binnenkort wat foto's hier plaatsen)
Het volgende project wordt de caravan (Barlux Roller Raphael 201 schaal 1:24). Ik heb hiervan een exemplaar via marktplaats weten te bemachtigen alleen zei de verkoper er niet bij dat het 'glas' van de ramen er niet meer in zaten, 1 wiel krom is en een stuk van het aankoppelingsstuk is afgebroken.Dus mocht iemand weten waar ik nog zo'n caravan kan bemachtigen hou ik mij aanbevolen. Ik heb reeds al verschillende (ver)koopsites afgestruind, zoals Marktplaats en ebay, alleen tot nu toe nog geen geluk. Het leuke van dit model caravan is dat je het dak open kunt doen en zo ook de binnenkant van de carvan kan zien. Het interieur zal ik ook aan de hand van foto/film materiaal er uit te laten zien zoals de B&A caravan
Nu lijkt het mij ook leuk om bijv. de Talbot Matra Rancho te hebben. Ben alleen nog geen bouwkit tegen gekomen hiervan, wel een aantal diecast modellen van 1:43, alleen ben ik niet zo bekend hoe ik deze (metalen) modellen moet overschilderen. Het mooiste zou zijn om ook deze op schaal 1:24 te vinden, en anders is 1:43 ook prima.
Zo ben ik ook op zoek naar de vrachtwagen die werd gebruikt voor de Lachspektakelshow (enige foto die ik ervan kon vinden)

Alleen kom ik er maar niet achter wat voor type Ford dit is, en of hier ook modellen van bestaan (bouw of diecast etc. dat maakt voor mij niet uit, deze vallen denk ik wel over te schilderen/aan te passen (hoop ik))
Mochten jullie informatie hebben over bovenstaande heel graag.
Groet, Guy