Porsche 924 1:18 Minichamps
Porsche 924 1:18 Minichamps
hallo, ik ben nieuw hier op het forum, en heb laatst een modelauto van m'n echt auto gekregen.
nu wil ik hem aanpassen zodat hij precies het zelfde word. daarvoor moet ik het interieur aanpassen, en de velgen.
nu ben ik aan het demonteren, maar ik krijg de onderkant er niet af.
aan de achterkant is het geen probleem en komt hij gewoon los, maar voor niet. weet iemand wat ik verkeerd doe?
en verder ben ik nog op zoek naar de 924 turbo velgen, want deze heb ik onder m'n auto zitten.
kan iemand mij vertellen of deze (of vergelijkbare) velgen bestaan, en of ze ergens te koop zijn?
ik zal binnenkort even wat foto's van mijn project maken!
nu wil ik hem aanpassen zodat hij precies het zelfde word. daarvoor moet ik het interieur aanpassen, en de velgen.
nu ben ik aan het demonteren, maar ik krijg de onderkant er niet af.
aan de achterkant is het geen probleem en komt hij gewoon los, maar voor niet. weet iemand wat ik verkeerd doe?
en verder ben ik nog op zoek naar de 924 turbo velgen, want deze heb ik onder m'n auto zitten.
kan iemand mij vertellen of deze (of vergelijkbare) velgen bestaan, en of ze ergens te koop zijn?
ik zal binnenkort even wat foto's van mijn project maken!
Re: Porsche 924 1:18 Minichamps
Hoi,
Ik ga je volgen, altijd leuk om te zien
Kijk even of er in de wielkasten schroefjes zitten, of onder de uitlaat. Het kan ook nog aan de stuurstang liggen, dat die niet uit het 'oogje' wil, waardoor de auto niet uitelkaar wil. Dan zou je even moeten kijken of je het stuurtje uit het dashboard naar beneden kan drukken, uit het dashboard.
Deuren open doen wil ook nog wel eens helpen
Ik hoop dat je er zo wat mee kunt!
Snel even foto's plaatsen he!
Ik ga je volgen, altijd leuk om te zien

Kijk even of er in de wielkasten schroefjes zitten, of onder de uitlaat. Het kan ook nog aan de stuurstang liggen, dat die niet uit het 'oogje' wil, waardoor de auto niet uitelkaar wil. Dan zou je even moeten kijken of je het stuurtje uit het dashboard naar beneden kan drukken, uit het dashboard.
Deuren open doen wil ook nog wel eens helpen

Ik hoop dat je er zo wat mee kunt!
Snel even foto's plaatsen he!

dat heb ik allemaal al geprobeerd, maar ik krijg hem niet uit elkaar.
en ik begin toch een beetje bang te worden dat ie kapot gaat.
ik loop helemaal vast op het luchtfilterhuis, die zit in de weg.
terwijl het bij mijn 328Ci E46 een kwestie is van 5 schroefjes los draaien en hij ligt helemaal uit elkaar...
dus ik moet nog even stoeien!
hier alvast een foto van hoe hij moet worden:
http://sidney93.hyves.nl/fotos/?ga_camp ... state__=27
tevens staan er natuurlijk nog een paar auto's op mijn verlanglijstje:
-een Porsche 911 (997)
-een Aston Martin Lagonda (serie 2 of 4)
-een bmw Z8 (alpina)
-een volkswagen golf 3 (voor een zelfde project als de 924)
en ik begin toch een beetje bang te worden dat ie kapot gaat.
ik loop helemaal vast op het luchtfilterhuis, die zit in de weg.
terwijl het bij mijn 328Ci E46 een kwestie is van 5 schroefjes los draaien en hij ligt helemaal uit elkaar...
dus ik moet nog even stoeien!
hier alvast een foto van hoe hij moet worden:
http://sidney93.hyves.nl/fotos/?ga_camp ... state__=27
tevens staan er natuurlijk nog een paar auto's op mijn verlanglijstje:
-een Porsche 911 (997)
-een Aston Martin Lagonda (serie 2 of 4)
-een bmw Z8 (alpina)
-een volkswagen golf 3 (voor een zelfde project als de 924)
Laatst gewijzigd door sidney op wo 27 jun 2012 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar woon je? Misschien kan ik anders ff kijken...
ik woon in Oranje. (midden drenthe)
Ow dan kan ik je niet verder helpen...
Goed kijken naar verborgen schroefjes en dergelijke!
Goed kijken naar verborgen schroefjes en dergelijke!
oke helaas.
ik heb de hele auto afgezocht maar ik kan echt helemaal niets vinden.
en hij komt er echt niet in zn geheel uit.
en hoe moet ik foto's toevoegen aan een bericht?
dat krijg ik niet voor elkaar
gr.
ik heb de hele auto afgezocht maar ik kan echt helemaal niets vinden.
en hij komt er echt niet in zn geheel uit.
en hoe moet ik foto's toevoegen aan een bericht?
dat krijg ik niet voor elkaar
gr.
Vooral de duurdere merken kan het lastig zijn. Ik heb de moed ook bij mn Autoart Maybach opgegeven.
Hier op het forum zitten een paar personen die ook duurdere modellen ombouwen. Misschien moet je het daar aan vragen.
Moet je even een account maken op photobucket of iets dergerlijks, ze daar uploaden. (max formaat 800x600)
Dan druk je op de knop Img en plaats je de link ertussen
Of bij photobucket kun je ook gelijk de goede link aanklikken. Doet het dan automatisch kopieren.
Dit doe je door op de geuploade foto te staan en dan de onderste optie aanklikken.
Dan op het forum plakken en klaar.
Hier op het forum zitten een paar personen die ook duurdere modellen ombouwen. Misschien moet je het daar aan vragen.
Moet je even een account maken op photobucket of iets dergerlijks, ze daar uploaden. (max formaat 800x600)
Dan druk je op de knop Img en plaats je de link ertussen
Of bij photobucket kun je ook gelijk de goede link aanklikken. Doet het dan automatisch kopieren.
Dit doe je door op de geuploade foto te staan en dan de onderste optie aanklikken.
Dan op het forum plakken en klaar.
Mogelijk blijft de voorzijde aan de stuurstang vastzitten. Probeer via de motorkap eens op het motorblok te duwen.sidney schreef:
Je kan ook eerst de banden van de velgen afhalen om te zien of er nog een schroefje zit boven de voorwielen.
Maarten
Dat zei ik ook al, en dat was het ook nietSFRC schreef:Mogelijk blijft de voorzijde aan de stuurstang vastzitten. Probeer via de motorkap eens op het motorblok te duwen.

de voorwielen heb ik er al af, en daar zat niks boven aan schroefjes.
ik kan de onderkant er ook een beetje naar beneden trekken, maar hij loopt puur vast op het motorblok.
verder is hij helemaal los.
ik kan de onderkant er ook een beetje naar beneden trekken, maar hij loopt puur vast op het motorblok.
verder is hij helemaal los.
Ik heb gister een Opel Kadett C coupé van Minichamps uit elkaar gehaald, zat eerst te vervelen met het stuur.
Die voorzichtig uit de stuurkolom gedrukt, waarna de bodemplaat al wat verder zakte..daarna bleef ook deze haken op het motorblok.
Hier heb ik enkele "waterslangen" en bedrading moeten lospeuteren/voorzichtig "afgebroken", en na een klein beetje doordrukken op het blok kwam de bodemplaat los van het casco. Waarschijnlijk zal het bij de Porsche ook op deze manier moeten.
Die voorzichtig uit de stuurkolom gedrukt, waarna de bodemplaat al wat verder zakte..daarna bleef ook deze haken op het motorblok.
Hier heb ik enkele "waterslangen" en bedrading moeten lospeuteren/voorzichtig "afgebroken", en na een klein beetje doordrukken op het blok kwam de bodemplaat los van het casco. Waarschijnlijk zal het bij de Porsche ook op deze manier moeten.
Opel Kadett D 1.2n
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI