Help het forum de winter door en verder

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Help het forum de winter door en verder

Bericht door Muiter »

Door het geweldige succes van dit forum met meer bezoekers dan ik ooit had verwacht zit ik nu met een probleem. Door steeds groter worden van dit forum en de stijgende Mb's aan dataverkeer ben ik genoodzaakt om een groter pakket te kiezen bij mijn provider. Helaas is dit pakket ruim nog een keer zo duur als het huidige pakket.
Het is uiteraard logisch dat ik voor de risico's opdraai maar ik wil jullie toch vragen om eens na te denken om lid te worden van de 'Vrienden van het forum', het bestaan van dit forum geeft jullie ook een plek om te discussiëren over je hobby en over talloze andere dingen. Buiten dat is het ook handig dat je met een hele groep mensen sterker staat mocht dat eens nodig zijn, kijk bijvoorbeeld maar eens naar Armand die uiteindelijk toch gereageerd heeft.
Nogmaals, ik draai zonder problemen voor de kosten op maar ik wil ook in december de kachel thuis kunnen aanzetten :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Muiter op zo 31 okt 2004 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

zegt het voort :!: :!: :!:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Muiter, mijn toezegging als vriend van het forum heb je bij deze. Is het dan geen idee om het lidmaatschap op te schroeven naar 15 a 20 euro i.p.v 10 euro. zodat je het pakket kan vergroten en wanneer er meer leden toe treden bij vriend van het forum nog baten overhoudt voor andere dingen.. Dit is maar een idee...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

kwiebje schreef:Muiter, mijn toezegging als vriend van het forum heb je bij deze. Is het dan geen idee om het lidmaatschap op te schroeven naar 15 a 20 euro i.p.v 10 euro. zodat je het pakket kan vergroten en wanneer er meer leden toe treden bij vriend van het forum nog baten overhoudt voor andere dingen.. Dit is maar een idee...

Er is een minimum gezet van ? 10.00, iedereen is uiteraard geheel vrij om een hoger bedrag over te maken.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Mijn toezegging heb je ook bij deze
Maareh Kwieb onthoud wel dat veel mensen een bepaalde drempel hebben om een vriend van het forum te worden. Misschien wordt deze drempel met deze verhoging weer net iets te hoog en dan heb je niets gewonnen. Dan denk ik dat het zoals Muiter zie ik net al gedaan heeft de extra bijdrage vrijwillig te laten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Buiten dat ik ook mijn bijdrage zal gaan opsturen, is het geen idee om de zaak wat op te schonen van alle oude berichten die weinig tot niets toevoegen? Krijg je dan niet meer ruimte? Je kan eraan denken om alle oude posten van een jaar oud die niet bekeken worden eruit te gooien of alle posten waar weinig tot niets aan het onderwerp wordt toegevoegd.
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Peter Parker schreef:Buiten dat ik ook mijn bijdrage zal gaan opsturen, is het geen idee om de zaak wat op te schonen van alle oude berichten die weinig tot niets toevoegen? Krijg je dan niet meer ruimte? Je kan eraan denken om alle oude posten van een jaar oud die niet bekeken worden eruit te gooien of alle posten waar weinig tot niets aan het onderwerp wordt toegevoegd.

De volume van de databse bestaat grotendeels uit een lijst van woorden die worden opgeslagen zodat de searchfunctie kan worden gebruikt.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Hoe vaak wordt de searchfunctie gebruikt. Ik moet toegeven dat ik er zelden gebruik van maak en als ik wat intype krijg ik zoveel hits dat ik er niet wijs uit wordt (lijkt google wel :mrgreen: ).

Als ik niet de enige ben, zou je kunnen overwegen deze functie te schrappen.

In ieder geval mag je voor het komende jaar ook weer op een bijdrage van mij rekenen.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Eeuuh, ik ben zeker heel dom... Maarre waar zit die zoekfunctie eigenlijk? :oops: :oops: Is nu ook wel duidelijk dat ik er iig geen gebruik van maak :doh:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

///M Power schreef:Eeuuh, ik ben zeker heel dom... Maarre waar zit die zoekfunctie eigenlijk? :oops: :oops: Is nu ook wel duidelijk dat ik er iig geen gebruik van maak :doh:


In de Portal.

En zoals ik ook al vaker aangegeven heb, ik gebruik em ook niet, en als ik dat doe gaat het ook nog niet goed ook :|
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 269
Lid geworden op: vr 10 okt 2003 13:03
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Herman »

Wat betreft ruimteprobleem heb ik het als volgt opgelost:

Het IP http://www.modelbouwforum.nl verwijst naar een vast IP van een vriend van mij, die met een dikke pijp met het internet verbonden is. Hij heeft een server staan, welke de rest regelt. En voordat zijn harddisks vol geforumd zijn...

Ook verzoekt hij mensen, die een relevant plaatje willen posten in een topic, het plaatje naar hem te mailen, dan gooit hij het erbij op de server, en in het desbetreffende topic / posting. Op deze manier nooit meer relevante informatie kwijt. (aan een uploader wordt nog gewerkt, met een blokkade, zodat het plaatje alleen via het forum te bekijken is, anders wordt het een zooitje)
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Ik ben net lid geworden. Puur om te steunen. Ik zit inmiddels al over de 200 posts en post op dagelijkse basis. Dat doe ik niet omdat ik gedwongen wordt maar omdat ik het leuk vind! :mrgreen: En om dat te kunnen blijven doen betaal ik daar in een jaar graag 10 euro voor.

Een kleine rekensom: 10 euro in 1 jaar is nog geen 20 eurocent per week. Reken voor de gein maar eens uit hoeveel bv. 1 sigaret kost. Of schakel voortaan voor de 3000 toeren net als de jongens uit Hasselt. :wink:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Krijgt iemand die al "vriend" is automatisch na een jaar bericht.?
Ik zou bij god niet meer weten wanneer dit geweest is.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

ik ben ook net 'vriend' geworden, maar ik wil gerust meer vrijwillige bijdrage leveren als het moet :thump_up: Geen probleem!

Dit forum moet wel blijven natuurlijk!!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik wil graag lid worden maar heb geen kreditkaart hoe kan ik betalen per bank overschrijving en hoeveel laat wat weten
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie