Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Omwille van interesse in Franse wagens en Taxi een ferm film is wou ik een Peugeot 406 van taxi, maar omdat er geen modelletjes van zijn wou ik die zelf maken. Maar peugeot 406's vind je (bijna) niet op schaal. Dus opzoek naar een Cararama, ook bijna nergens tevinden maar het is gelukt! wel een politie modelleke!
Ik dacht dat je de uitgebouwde versie wilde gaan maken en dat de STW 406 daar al bijna aan voldeed. Maar zit nu plaatjes te bekijken en ik moet de film weer eens opzetten want die 406 was al veel meer uitgebouwd dan ik dacht. Maar ook voor de versie die jij bouwt is de STW versie voor de velgen mss een goed idee. Die lijken namelijk een stuk meer op de 1:1 dan die cararama's die er nu op zitten. En de STW is niet zo duur.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:Ik dacht dat je de uitgebouwde versie wilde gaan maken en dat de STW 406 daar al bijna aan voldeed. Maar zit nu plaatjes te bekijken en ik moet de film weer eens opzetten want die 406 was al veel meer uitgebouwd dan ik dacht. Maar ook voor de versie die jij bouwt is de STW versie voor de velgen mss een goed idee. Die lijken namelijk een stuk meer op de 1:1 dan die cararama's die er nu op zitten. En de STW is niet zo duur.