Suzuki Ignis, bestaat deze?

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
rallycardriver
Berichten: 3
Lid geworden op: di 30 okt 2012 08:57
Schaal: 1:43

Suzuki Ignis, bestaat deze?

Bericht door rallycardriver »

Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort lid van dit forum omdat is op zoek ben naar een misschien onmogelijke zoektocht naar een speciaal model.
Het maakt niet uit of het de rally versie is of de straat versie, ik ben bang dat deze NIET BESTAAT? :(

Wie o wie kan er mij helpen!

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt en google en op fujimi gekeken, maar niks te vinden, wel de cappucino/alto suzukisport/wagon RR suzukisport maar geen Iggy



Voorbeeld foto, let op het gaat om de 1e generatie Ignis sport vanaf 2003!

http://www.suzuki-forums.com/attachment ... ly_car.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Ricardo op di 30 okt 2012 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Fotoformaat graag max 800x600!
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Suzuki Ignis, bestaat deze?

Bericht door the_stig »

Spark-models heeft de rally Ignis van 2004 en 2005.
ALTAYA heeft dezelfde 2005 ignis gemaakt als Spark.
En IXO die van 2005 en 2006.

Geen 2003 dus.
Afbeelding
rallycardriver
Berichten: 3
Lid geworden op: di 30 okt 2012 08:57
Schaal: 1:43

Re: Suzuki Ignis, bestaat deze?

Bericht door rallycardriver »

Dankjewel voor de reactie! Helaas is niet het 2003 model... ben bang dat die echt niet bestaat. Als het op dit forum al niet lukt, maar ik wacht de reacties nog even af :D
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Re: Suzuki Ignis, bestaat deze?

Bericht door a vd winkel »

Enkel de 2004=> modellen zin ooit uitgebracht door spark en ixo... de 2001-2003 modellen zijn bij mijn weten in HELE kleine aantallen ooit gemaakt voor de dealers in een rally trim waar ze het eerste jaar van het JWRC mee reden... nu nergens meer te krijgen.. ben er zelf ook naar op zoek geweest omdat ik een ignis reed maar nooit de kans gehad er een te kopen...
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Suzuki Ignis, bestaat deze?

Bericht door Jolly Club »

Is er niet iets in de 1/43 kit-wereld uitgebracht?

Met name in Frankrijk (ik meen me http://www.rallye-miniature.com" onclick="window.open(this.href);return false; te herinneren) werden nog wel eens niches gevuld met resin-kitjes in kleine series. C.B.-Com was/is typisch zo'n merk wat nog wel eens met verrassende zaken kwam op rally-gebied. Wellicht een aanknopingspunt in je zoektocht, succes! :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rallycardriver
Berichten: 3
Lid geworden op: di 30 okt 2012 08:57
Schaal: 1:43

Re: Suzuki Ignis, bestaat deze?

Bericht door rallycardriver »

@ a vd winkel: Dat dacht ik ook ja, dat er toch een aantal verschenen zijn. Ja wij hebben de Ignis 1.5 sport versie ook voor m'n vriendin en zelf rij ik een Impreza wrx, daar heb ik al modelauto's genoeg van haha. Maar die suzuki is haast onvindbaar maaar...toch blijven hopen.

@Jolly club dankje voor je mail, ze hebben ze niet op de site maar ga ze wel een mailtje sturen, hartstikke bedankt hoor voor alle feedback zo snel op dit forum!

groetjes
Plaats reactie