Trailer 1:18?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Ik heb er ooit eens een gehad en gekocht bij
http://www.toms.nl

Op zijn website staat deze nog altijd te koop voor 25 Euro, maar voor alle zekerheid kun je Tom beter even mailen.

Wat kost zo'n trailer en kan ie op elke 1:18 gemonteerd worden?? of hoe werk dat?



Bij de trailer wordt ook een trekhaak geleverd, die je dan onder een 1/18 model kunt plakken om de trailer te kunnen trekken.
Succes.
Laatst gewijzigd door The Red Dream op za 30 okt 2004 22:44, 2 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ook maar eens over nadenken om deze in de vitrine te zetten, komt namelijk veel leuker over :thump_up:
SMG, wanneer je dit aanhangertje besteld hebt, graag even jou ervaring hierover met me delen a.u.b :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Hier hetzelfde, zou ook graag weten hoe de trailer is, ben al n tijdje aan t denken over een projectje met n Dodge pickup en n Viper :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Het is idd een hele leuke trailer! Ik heb zelf zo'n autolift in mijn vitrine staan en daar zou deze trailer zeker niet mis bij staan!
Afbeelding
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Ik denk dat hij zoiets bedoeld:

Afbeelding
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

BU schreef:Ik denk dat hij zoiets bedoeld:

Afbeelding


en die heeft Frank in zijn winkel staan volgens mij......alleen dan in het blauw
en daar is al eens een topic over geweest....

Groet Winno
Afbeelding
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Ik heb de autolift en de trailer+ een hoop garage items als werkkasten en gereedschap, alles van GMP. Mooi spul en als je er de ruimte voor hebt maakt het zeker een mooi display.

Die trailer is niet bijzonder mooi afgewerkt, maar staat wel goed achter een pick-up ofzo. Zitten verschillende koppelingen bij om de hoogte t.o.v. de trekauto te overbruggen, en een draaibare steun om de trailer los neer te zetten. Bandenrek wat op de foto staat hoeft er niet perse op, zit er los bij.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

hier een foto van de lift. (zo heet het toch echt volgens mij)
Deze is ook van GMP en is vrij gedetailleerd!

Afbeelding
Afbeelding


Ik heb de autolift en de trailer+ een hoop garage items als werkkasten en gereedschap, alles van GMP. Mooi spul en als je er de ruimte voor hebt maakt het zeker een mooi display.

Tim, heb je hier misschien een foto van? Ben wel zeer benieuwd hoe zoiets er bij elkaar uit ziet! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

mooi die lift, ik ben ook gek op die extra spullen voor een diorama.
Niels
Berichten: 540
Lid geworden op: do 13 nov 2003 17:38
Locatie: Markelo
Contacteer:

Bericht door Niels »

wvniersen schreef:
BU schreef:Ik denk dat hij zoiets bedoeld:

Afbeelding


en die heeft Frank in zijn winkel staan volgens mij......alleen dan in het blauw
en daar is al eens een topic over geweest....

Groet Winno


zo een heb ik ook, ziet er erg mooi uit, en met een modelletje er in is het helemaal mooi met bijbehorend olieresevoir.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Die lift/brug die ik heb, is helemaal van metaal gemaakt en niet van dat slappe plastic! Het is daarom ook vrij zwaar en je kunt er heel makkelijk een model op kwijt! Als je hem helemaal omhoog zet kan er zelfs ook nog een model onder staan :thump_up:

Ik heb ook nog een pompkarretje gekocht een tijd geleden, is ook heel leuk om erbij te zetten..

hier een foto van die pompkar:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

de trailer ,de hefbrug en de garageset van gmp staan uiteraard ook in mijn verzameling ,heb namelijk een werkplaats ingericht .
is leuk voor de afwisseling kun jer er steeds ander auto's in zetten
de trailer is idd niet zo mooi afgwerkt daar integen de hefbrug wel
waar kan ik de palletwagen zoals hier boven vinden?
staat wel leuk hierbij en wat kost hij
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

die bovenstaande heb ik per toeval gevonden bij een modelbouwzaak hier in de buurt (zit in Dokkum) en koste toen 16 euro volgens mij :thump_up: Ook helemaal van ijzer en heel mooi afgewerkt. Het merk is NZGmodelle!
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dit kun je onder andere krijgen bij http://www.hr-specials.de, maar er zullen ook vast wel nederlandse bedrijven zijn die dit spul verkoopt. Misschien kan Frank van Droomautoos wat voor je betekenen....
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

...maar er zullen ook vast wel nederlandse bedrijven zijn die dit spul verkoopt.
Ik ben zoiets nog niet in NL tegen gekomen jammer genoeg :( Ik denk wel dat er (veel) vraag naar is! Het is ideaal voor diorama's bouwen :thump_up:
Afbeelding
Gesloten