Afgelopen zaterdag kreeg ik dit mailtje. Ik heb dat emailadres dat erin staat gemaild. (advocatenkantoor). En die zeggen dat het een namaakproduct is. Dat slaat helemaal nergens op. Aangezien er maar 1 summiere foto bij zat, en wie gaat er nu modelauto's namaken.
de advertentietekst die erbij stond was net zoals bij mijn andere advertenties. Dus daar kan het ook niet aan liggen.
Maar wat belangrijker is. Hoe handel ik dit af?
ik wil wel graag van het model af (1:18 Chrono Lotus Elise), En ik ben na wat zoeken erachter gekomen, dat als je hem opnieuw plaatst, Je account verwijderd wordt.
deze mail kreeg ik dus:
Geachte meneer/mevrouw,
** Wij verzoeken u deze e-mail met betrekking tot uw advertentie aandachtig te lezen **
Het is niet toegestaan op Marktplaats om advertenties te plaatsen die inbreuk maken op intellectuele eigendomsrechten, zoals auteursrecht en merkenrecht. Dergelijke advertenties worden door de wet verboden en ook onze beleidsregels staan deze niet toe.
Hierbij laten we u weten dat we de volgende advertentie hebben verwijderd:
614959162 Chrono Lotus elise zwart rare 1:18 EMM
Een eigenaar van intellectuele eigendomsrechten heeft ons namelijk in een ondertekende verklaring laten weten dat met deze advertentie inbreuk wordt gemaakt op een auteursrecht, handelsmerk of ander recht.
Marktplaats is bereid om uw vragen te beantwoorden, maar aangezien de advertentie is verwijderd op verzoek van de rechthebbende, kunt u het beste eerst contact met hem of haar opnemen. Wij hebben namelijk geen inzicht in de inhoud van de intellectuele rechten waarop de rechthebbende zich beroept en kunnen u dus onvoldoende hierover informeren.
Hij/zij kan u precies uitleggen waarom uw advertentie verwijderd is. Bij een onterechte verwijdering, kan de rechthebbende ervoor zorgen dat de advertentie weer op de site wordt geplaatst.
Indien u van mening bent dat deze advertentie ten onrechte is verwijderd of als u vragen heeft over het verwijderen van deze advertentie, kunt u direct contact opnemen met de eigenaar van de intellectuele eigendomsrechten op het volgende e-mail adres:
vandegraaf@vandersteenhoven.nl
Als u deze advertentie echter opnieuw plaatst of andere soortgelijke advertenties op Marktplaats plaatst , kunnen we u weren van http://www.marktplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. We vinden het belangrijk om u als gebruiker van Marktplaats te hebben en te houden. Daarom vragen we u de beleidsregels na te leven.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Het team van Marktplaats