Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wit past totaal niet bij Ferrari's vind ik. In het echt is er ook maar 1 witte enzo en ik geloof 4 grijze. Ben persoonlijk ook niet zo weg van die bruin/zilveren scaglietti!
ja idd.. daar hebben ze wel vaker van die aparte dingen! Ze hebben toen ook een gele F1 Ferrari gemaakt toch, ook alleen maar omdat het 'oosten' dat wilde?
model1op43 schreef:Met een witte blijf je zitte ....
Was het eerste wat me te binnen schoot. Die Scaglietti ziet er van voren niet uit. Die lampen zijn echt zo lelijk. Misschien moet Ferrari het gewoon bij die 360 houden. Maar dan een andere voorbumper. Verder is dat wel een leuke auto.
De witte Enzo is van een Duitser (hoewel, hij staat nu te koop, in Zwitserland). Zilver is mijn lievelingskleur voor auto's en ik was erg onder de indruk van de zilveren Enzo bij Kroymans!
De 612 in Grigio Ingrid is in het echt een plaatje. Zo'n auto moet je niet in rood kopen, staat niet.
Ik vind de witte Enzo niet echt lelijk, maar toch hoort het niet bij die wagen. Zo'n wagen hoort mijns inziens gewoon rood te zijn en niets anders.
De rode Ferrari 360 Modena Challenge Stradale is echt een juweeltje, wat een mooie wagen en wat een mooi model.
Het gaat hier eigenlijk maar om een kleurverschil, dus niets nieuws.Ik weet niet wat jullie er van denken, maar je kan toch niet van elk model alle kleuren van de regenboog verzamellen, dan ga je op den duur massa's auto's bij elkaar hebben en eigenlijk een verzameling met heel veel de zelfde modellen.
daar heb je gelijk in Frans, ik verzamel ook van elk model 1 en niet verschillende kleurvariaties.. Als je alles kleuren verzameld dan is dat op den duur ook niet meer te doen omdat er dan geen plaats meer is.
Ik vind dat een verzameling moet opvallen en daarvoor alleen zou ik de witte en de zilvere nemen.
Zelf ben ik een aantal enzo's gaan verzamelen van bbr.
Heb een witte (BBR voor Romu, 36 exemplaren), zwarte (BBR Idea 99 stuks) , zilvere (gebouwd door werknemer van Brianza) en een blauwe (BBR gebouwd door Kane - bouwer - Hong Kong). Echt geen rode voor mij, iedereen heeft die rode.
Die rode vind ik het mooiste! Bij de gele komt op een of andere manier de bumper niet snel over...maar meer als een botsautootje En de witte Enzo is lelijk, en de rest is