Bob's BMW verzameling ///M

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
BimmerBob
Schaal: 1:18

Bob's BMW verzameling ///M

Bericht door BimmerBob »

Verzamel al een dik jaartje en heb toch wel al heel wat modelauto's gehad.
Helaas heb ik een groot deel moeten verkopen omdat ik met mijn 1:1 BMW E36 Sedan een ongeluk heb gehad (total loss). Ik studeer nog en had het geld niet voor het oprapen, dus heb bijna alles verkocht voor het 1:1 project.
Ik ben niet heel erg actief geweest omdat ik dus de afgelopen maanden bezig ben geweest met een BMW E36 Cabrio project dat nu zijn einde nadert.

Voor het cabrio project zie hier:
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewto ... 75&t=32679

Wat heb ik allemaal gehad:

1x BMW E46 320wtcc zwart van autoart
1x BMW E46 M3 gtr van minichamps
2x BMW 3.0 CSL van minichamps (straat versie, en de batmobile)
3x BMW E93 M3 Cabrio kyosho (wit-zwart-rood)
2x BMW E28 M5 van Autoart
3x BMW E60 M5 van kyosho (2x zwart en 1x blauw)
2x BMW E46 M3 cabrio van kyosho (1x laguna seca blauw en 1x zwart, zwarte heb ik nog)
1x BMW E36 M3 sedan wit van utmodels
1x BMW E36 M3 cabrio estorilblau van utmodels
1x BMW Z4M coupe met CSL velgen van Kyosho
1x BMW 3.0L CSL art car van minichamps
1x BMW E36 M3 Art car van Ut models
1x BMW E30 M3 cabrio van autoart (ombouw).

en nog 4 porsche's:
2x Porsche 911 996 GT2 autoart
1x Porsche 911 996 GT3 autoart
2x Porsche 911 996 Turbo autoart (heb ik nog word een schaalmodel, van de Turbo van m'n schoonvader).

Één GT2 & de GT3 zijn al van m'n schoonvader en staan in zijn verzameling, de Turbo komt daarbij zodra die af is.

Dan nog een Porsche 959 gehad eveneens van Autoart.

Hier even wat highlights uit de vorige verzameling:
Rijtje:
Afbeelding

GT2 & GT3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

1 van de E28 M5's:

Afbeelding