Dodge viper cabrio ombouw

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Dodge viper cabrio ombouw

Bericht door LorenzoGrootveld »

Hallo forumleden !

Zoals jullie misschien al hadden gelezen in mijn vorige bericht over mijn Mercedes project ben ik nu ook bezig met een viper aan het ombouwen naar een andere kleur. maar dat gaat iets langer duren dan ik had gedacht had vandaag de kleur van de strepen op de auto gespoten. maar ik was iets te snel met het er op plakken van het afplaktape dus daarmee trok ik de lak er voor een deel weer af heel stom van mij. dus toen was alle lak eraf tot het staal dus heb ik het glad geschuurd en opnieuw in de primer gezet. Alleen later kwamen er een soort lucht belletjes in de primer. dus toen heb ik er maar afbijt overheen gesmeerd en ben ik overnieuw begonnen met de carrosserie. Ik bedacht me later dat ik de viper met gamma primer had gespoten en later de reparatie aan de lak met action primer dus dat was de oorzaak van het reageren van die primer. Ik heb mijn plan gewijzigd met het kleuren schema de auto word nu zwart met blauwe strepen inplaats van zilver met blauw. Nu zijn de deuren en spoiler al zwart en de motorkap en kofferbak al deels blauw voor de strepen dus morgen de carrosserie weer in de primer zetten daarna kleur en goed laten drogen voor dat ik het afplaktape erop doe dat heb ik nu wel geleerd haha. Ik zal een paar foto's toevoegen die ik een paar dagen geleden had gemaakt.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Dodge viper cabrio ombouw

Bericht door LorenzoGrootveld »

hier hetzelfde : reacties zijn toegestaan hoor ?
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Dodge viper cabrio ombouw

Bericht door zipperscales »

Blauw met zwart lijkt me wel mooi. Welke kleur krijgen de velgen?
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Dodge viper cabrio ombouw

Bericht door LorenzoGrootveld »

hetzelfde als ze daar op de 2de foto zijn mat zwart. de velgen heb ik al een tijdje geleden gespoten
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Dodge viper cabrio ombouw

Bericht door NickW »

Wordt erg gaaf lijkt me, hoewel ik geel eigenlijk wel een prachtige kleur vind voor de RT/10.. Zwart staat wel weer mooier op de GTS maar het misstaat zeker niet op een RT/10. :thump_up:
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Dodge viper cabrio ombouw

Bericht door LorenzoGrootveld »

ja zoiets dacht ik ook mijn plan was eerst om hem zilver met blauw maar had in mijn hoofd een donker grijze kleur maar de kleur die ik had gekocht leek mij wat te licht. dus ben ik overgestapt op zwart. de carrosserie staat nu weer in de primer na mijn foutje van gister haha
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Dodge viper cabrio ombouw

Bericht door Peter Parker »

Ik had ooit een lelijke groene, maar deze kleur vind ik hem veel beter staan.
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Dodge viper cabrio ombouw

Bericht door LorenzoGrootveld »

er zitten ook sparco logo's op de riemen en akrapovic op de uitlaten :)
Plaats reactie