Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Deze meneer verdient mijn diepste respect voor de foto's die hij maakt van zijn zelfgebouwde diorama's.
Hij maakt foto's waarbij de omgeving echt lijkt, en hij de jaren '30 tot '60 doet herleven, in een stadje "Elgin Park" genaamd.
Hij gebruikt Photoshop enkel om de kleuren te "verouderen". Alle diorama's zijn handgemaakt op 1:24.
Hier komt zijn ervaring als boekillustrator, behanger, interieur schilder, museum display ontwerper, enz naar boven.
Wow dat zijn pas levensechte foto's van miniaturen
Ik dacht op de eerste foto dat het echte auto's waren tot ik op de 2de de opstelling van het diorama zag en viel bijna van mijn stoel.
Super
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Ik kwam het gister (of eergisteren) tegen op autoblog ja.. Echt prachtig hoe dit wordt gemaakt!
Zo verschrikkelijk levensecht is gewoon niet normaal!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's