Reclame in berichten onderschrift en profiel

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Reclame in berichten onderschrift en profiel

Bericht door Muiter »

Ik zie tot mijn spijt steeds vaker berichten, onderschrift en 'WWW' knoppen verschijnen met een link naar een commercieële website en/of winkel o.i.d.
Dit is NIET toegestaan tenzij ik daar toestemming voor heb gegeven.
Om geen 'misverstanden' te blijven houden heb ik de regels aangepast.

Ik zal jullie even helpen:

Forum regels, Reclame
Het is niet toegestaan om op welke manier dan ook reclame te maken voor een commercieële website en/of winkel o.i.d. zonder dit te overleggen met de beheerder. Alleen in het subforum Privé collecties mag je reclame maken voor je eigen niet commercieële modelauto gerelateerde website.

Account / Profiel, Website, 'WWW' knop
Het is niet toegestaan om in je account een link naar een commercieële website en/of winkel o.i.d. te plaatsen.

Onderschrift, Reclame
Het is niet toegestaan om in je onderschrift een link naar een commercieële website en/of winkel o.i.d. te plaatsen.

Binnenkort zal ik alle onderschriften en profielen controleren en als die niet aan de regels voldoet gepaste actie ondernemen.

Bedankt voor een medewerking :thump_up:
Laatst gewijzigd door Muiter op do 09 dec 2004 21:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Oprichter van modelautoforum.nl
St. Paul

Bericht door St. Paul »

In een aantal gevallen zie ik berichten die, iemand die nog een bepaalde moeilijk te vinden wagen zoekt bijvoorbeeld, wijzen naar waar die wagen eventueel nog te koop is. Met name in de beurs zie je dit nog al eens.

Er staat dan niet uitgebreid van hij kost 39,95 euro bij 'Modelauto Lutje' in het Kerkstraatje 18 van Lutjebroek maar vaak iets van kijk maar eens bij die en die want die heeft er nog 1. Dit soort berichten blijven dan soms weer wel staan. Misschien is het goed om aan te geven dat ook deze informatie spam is en het wijzen van iemand op waar er toevallig nog 1 model van staat via PB te doen. Dit om verwarring te verkomen en om aan te geven dat het dus niet onmogelijk is om elkaar aan dat laatste zeer gewilde modelletje te helpen!
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

St. Paul schreef:Misschien is het goed om aan te geven dat ook deze informatie spam is en het wijzen van iemand op waar er toevallig nog 1 model van staat via PB te doen. Dit om verwarring te verkomen en om aan te geven dat het dus niet onmogelijk is om elkaar aan dat laatste zeer gewilde modelletje te helpen!

Zo is het ook bedoeld, ik zal dit in de regels vermelden.
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Alleen in het subforum Privé collecties mag je reclame maken voor je eigen niet commercieële modelauto gerelateerde website.
Dus je mag je eigen site ook niet meer in je onderschrift vermelden? Of heb ik dat verkeerd begrepen :?:
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

jelmer schreef:Dus je mag je eigen site ook niet meer in je onderschrift vermelden? Of heb ik dat verkeerd begrepen :?:

Dat heb je verkeerd begrepen, natuurlijk mag je reclame maken vor je eigen website zolang die website maar niet commercieel is zoals een website waarop (alleen) modelauto's verkocht worden.
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

oh.. oké, dan zijn we daar weer goed van op de hoogte :D :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie