Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Deze kit van Tamiya zag ik liggen, gelijk meegenomen.
Het is echt een kit, met veel detail Zelfs de remdruk verdeler, in de neus is zichtbaar Dit alles wordt afgedekt met een transparante kap, dus dit blijft zichtbaar.
In feite is dit 'het zwarte schaap' in mijn vitrine, maar ik vind hem wel ontzettend mooi. En krijgt dus een speciaal plaatsje, als hij eenmaal af is
dat is echt een hele mooie wagen.normaal houd ik niet zo van F1 maar deze is echt super!!! komt vooral door die doorzichtige neus.
hopelijk komt ie ook in die-cast.
en die details zij ook super alleen vallen de andere model auto's daardoor een beetje in het niets.
die komt niet in diecast denk ik Baz. Persoonlijk vind ik het zelf mooier om de auto in originele kleur te spuiten en de neus en het bodywork er zoveel mogelijk af te laten, maar ieder zijn ding!