Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Bird: Zou gaaf zijn als je wat van je schetsen laat zien op het forum :D. Heb jij ook een tekentablet? Wat ik wil er graag een kopen, volgens mij is dat erg fijn om schetsen over te brengen naar de pc. En dan te bewerken met Photoshop :).
Gebruikersavatar
Executive
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 18:03
Locatie: Utrecht

Bericht door Executive »

Hoi mijn naam is Steven. Ik ben woonachtig in Utrecht. Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mijn studie Nederlands recht aan de Universiteit van Utrecht. Naast mijn studie sport ik graag, en om wat bij te verdienen heb ik een bijbaantje als prive-chauffeur. Ik heb dus al in veel dure auto's gereden hoofdzakelijk van Duitse makelij. Bmw 5 en 7 serie, Audi S8/A8, Mercedes S en E klasse en Lexus LS430 zijn voorbeelden hiervan. BMW en AUDI vind ik persoonlijke de leukste merken. Onlangs kreeg ik het idee om miniatuur modellen te gaan sparen van deze sjieke auto's. Het moeten wel auto's zijn met een hoog afwerkingsniveau en het liefst schaal 1:18. Ne enig rondneuzelen op het web ben ik tot de conclusie gekomen dat Kyosho, Minichamps en Autoart aan deze eisen voldoen.

Jammer dat er geen of heel weinig modellen van Audi fatsoenlijk van een 1:18 schaalmodel worden voorzien. Die mensen in Ingolstadt moeten zich schamen :thump_down: . Ze moeten gewoon een deal met Kyosho of Autoart sluiten! Of zou Bmw dit recht exclusief voor zich gewonnen hebben? Reden genoeg om Bmw's te gaan verzamelen, :mrgreen:
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

welkom alle nieuwe leden op dit forum :thump_up: Veel plezier hiero :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Ik heb het niet meer bijgehouden maar allemaal van harte welkom en veel plezier op het forum :thump_up:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Welkom vanuit t zuiden aan alle nieuwe leden :thump_up:
Afbeelding
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Welkom aan alle leden :thump_up:, gaaf dat er steeds meer BMW verzamelaars komen :D.
Gebruikersavatar
Poolrev
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 29 dec 2004 19:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Poolrev »

Ik dwarrel al poosje rond op dit forum, maar zal me toch nog ff voorstellen hierzo.

In het gewone dagelijkse leven heet ik Koos, ben 19 jaartjes en ik doe de opleiding HTS Technische Bedrijfskunde in Utrecht. Zit inmiddels alweer in het 3e jaar. Wanneer ik deze opleiding afgerond heb, ga ik waarschijnlijk Werktuigbouwkunde aan de TU volgen.
Ben sinds ik in de VS heb gewoond een beetje 'autogek', en het is een beetje uitgegroeid tot een van m 'n hobby's. Ik probeer zoveel mogelijk het nuttige met het aangename te verenigen, dus voor opdrachten/projecten voor school en met bijbaantjes probeer ik altijd wat in de autobranche te regelen. Is al aardig gelukt :mrgreen: . Werk sinds 2002 in de vakanties bij Pon, importeur van VW, Audi, Porsche, Skoda en Seat.
Ook ben ik voor een project van school eens bij Spyker op bezoek geweest :drool: .

Sinds 1999 ben ik een verzot Mini-freak nadat we in Engeland op vakantie waren geweest. Dat moest en zou dan ook mijn eerste auto worden. En het is gelukt, zie de topic over 1:1 auto's daarvoor :) .
En nog een andere hobby van mij is fotografie, voor voorbeelden daarvan en verder 'info' over mij, moet je maar ff op m 'n website kijken: http://www.koossie.tk :wink:
Gebruikersavatar
Bird
Berichten: 139
Lid geworden op: zo 07 mar 2004 22:59
Schaal: 1:18
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door Bird »

BU schreef:Bird: Zou gaaf zijn als je wat van je schetsen laat zien op het forum :D. Heb jij ook een tekentablet? Wat ik wil er graag een kopen, volgens mij is dat erg fijn om schetsen over te brengen naar de pc. En dan te bewerken met Photoshop :).


@BU
Ik kan er helaas geen laten zien, ik heb namelijk geen scanner thuis. :( Ook heb ik geen tekentablet, de technische tekeningen maak ik met autocad en de ontwerpen die ik in mijn hoofd heb die schets ik dan weer op papier.
Afbeelding
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Jammer... heb je ook geen camera? Ik schets ook veel in mijn hoofd :). En soms bouw ik wat huizen in The Sims 2, is ook gaaf om te doen :D.
Gebruikersavatar
JoostV6
Berichten: 504
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 12:48
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Hallo allemaal,

Ik ben Joost, 26 jaar en woonachtig in Wageningen. Ik ben begonnen met sparen van F1 modelauto's toen Jos Verstappen net in de formule 1 begon te rijden (dus vanaf 1994) Mijn eerste formule 1 schaalmodel was dan ook de Benneton B194 van Jos in 1:18 en daarna is het verzamelen en de interesse in de F1 bijna niet meer overgegaan. Ik woon samen en heb met mijn vriendin een zoontje van 2. Ik werk bij een winkelketen in auto- en fietsaccesoires. Ik heb nu ongeveer 60 F1 modellen in 1:18 en 50 in 1:43. Daarnaast heb ik ook nog een partij DTM, Rally en Le Mans modellen.

Groeten Joost
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Welkom Joost,

Jos Verstappen ... DTM, Rally en Le Mans modellen. Ik hoor het al, dat komt helemaal goed. :thump_up: En de 1op1 een Golf V6? Zit je helemaal goed. :mrgreen:
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

welkom Joost! Veel plezier hier :D :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Welkom Joost :thump_up: klinkt als een mooie uitgebreide verzameling :D veel plezier op dit forum!!
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Joost, hartelijk welkom op dit forum, dat je hier maar veel rond mag fietsen :thump_up:
Afbeelding
Frenk74
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 19:42
Locatie: Schipluiden
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Hee Joost, hartelijk welkom hier :thump_up:


Je verzameling spreek mij nu al aan :lol: En dat zonder foto's gezien te hebben :thump_up: (maar ben er wel nieuwsgierig naar :doh: )
Plaats reactie