Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Je mag em prunen hoor, maar wil even kijken wat hij nu precies doet.
Een groot probleem is dat mensen zich niet aan de snelheid houden, er zijn regels die zeggen dat je maar 100 of 120 mag rijden op de snelweg, maar in de regel doen mensen dat stelselmatig niet.
Vrienden van mij rijden ook te hard, 1 vriend krijgt het zelf voor elkaar om 2 boete's per week binnen te krijgen, hij staat ook boven aan in de adressenlijst van het CJIB. Hij heeft een auto dat lijkt op het forummodel (alleen dan zonder de stickers), maar we gaan nu een stichting voor hem oprichten, zodat hij de bekeuringen misschien kan declareren bij de belasting. Ik zal hier niet te veel over doorgaan, anders wordt het een spam.
leuk al die hyperlinks, maar het verhaal heeft totaal niks met het forum te maken en staat er wel vol mee. Vind het eigenlijk een beetje verwarrend. je hebt nu zoiets van: bv. vriend "he, daar staat een foto van hem"
Ik vind het ook erg verwarrend soms ja.. net zoals mark zegt. Veel van die woorden worden ook voor andere dingen gebruikt die niets met het forum te maken hebben, en dan vind ik het erg lastig.
jelmer schreef:Ik vind het ook erg verwarrend soms ja.. net zoals mark zegt. Veel van die woorden worden ook voor andere dingen gebruikt die niets met het forum te maken hebben, en dan vind ik het erg lastig.