Italeri goed/slecht?

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
elcamino
Berichten: 658
Lid geworden op: do 15 jul 2004 16:36
Schaal: 1:18

italerie

Bericht door elcamino »

is leuk spul voor een leuke prijs.
Kwa plastic doet tamiya wat solider en duurder aan.
Boeie word toch overgespoten.
Tamiya heeft voor het zelfde model meer onderdelen.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik snap wat je bedoelt. Maar zulke vragen worden dagelijks gesteld. Zoals:
- wat vinden jullie van dit model?
- is dit merk goed?
- etc.

Je kunt niet verwachten dat iedereen maar weer keer op keer een reactie daarop plaatst.
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

en daarintegen hebben er hier weinig mensen verstand van bouwpakketten. Dit forum is meer gericht op modelauto's :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Bedankt voor de overweldigende reacties
Heb het model inmiddels gekocht, wel beetje jammer dat als je iets negatiefs zegt over een partner van het forum dat het hele kippehok in rep en roer is. En zodra je een normale vraag hebt maar 1 member reageert


Mijn enige ervaring met Italeri is dat het bij het spuiten van mijn Ferrari 250 California Spyder misging (lag niet aan Italeri) waarna het model is gebruikt voor een botsproef tegen mijn slaapkamerwand (lag zeker niet aan Italeri :oops: ).

Maak je niet zo druk over het aantal reacties, er bloeden toch wel meer topics dood :?

Jouw topic in prive-collecties is volgens mij één van de weinige die binnen 24 uur aan pagina twee begon, dus volgens mij valt het allemaal wel mee hoor :wink:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Als je bouwdozen bedoelt denk ik dat Tamiya hoog scoort, en onder die-cast zijn hier veel liefhebbers van Minichamps. Autoart en Kyosho te vinden.

:think: Moet er wel bij zeggen dat ik het gevoel heb dat de meeste van ons zich met autosportmodellen bezig houden, en ik betwijfel of dat echt jouw interese heeft als ik die pimp-bakken van je bekijk.

Ik weet te weinig van die modellen om te kunnen zeggen wie daar de beste modellen in maakt :?

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie