krassen verwijderen...
-
krassen verwijderen...
hallo,
ik ben bezig met een projectje. maar met het schuren heb ik veel krassen gekregen op de ramen van het model. stom natuurlijk want je moet het even beschermen/ afplakken of iets dergelijks....
maar nu was mijn vraag.... hoe krijg je die krassen weg!?
alvast bedankt....
porsche959
ik ben bezig met een projectje. maar met het schuren heb ik veel krassen gekregen op de ramen van het model. stom natuurlijk want je moet het even beschermen/ afplakken of iets dergelijks....
maar nu was mijn vraag.... hoe krijg je die krassen weg!?
alvast bedankt....
porsche959
verzamelen is net een bacterie, het begint met 1 en het worden er steeds meer........
Ruiten zijn plastic, die zijn denk ik afgeschreven. Je had eerst het model uit elkaar moeten halen voordat je begint. Dan hoef je ook niets af te plakken.
Laatst gewijzigd door St. Paul op di 01 feb 2005 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
die kun je als het goed is op bovenstaande manier wegpoetsen, maar er zijn ook polijstsetjes te koop voor de modelbouw. Hiermee kun je fijne krasjes wegpolijsten. Maar om zo'n setje aan te schaffen voor 1 raam is misschien ook wat overdreven
zo'n setje kost namelijk 40 euro
Maar met bijv. tandpasta (zonder kleurstoffen heb ik me laten vertellen) is het altijd te proberen

Maar met bijv. tandpasta (zonder kleurstoffen heb ik me laten vertellen) is het altijd te proberen

-
het uit elkaar halen van het model is niet van toepassing want ik heb er juist een raam ingezet met plamuur...... en dat plamuur ben ik gaan schuren.... zonder er bij natedenken...echt heel stom eigenlijk!!!
maar in ieder geval heel erg bedankt voor de tips en ik ga het zeker even proberen want als je het niet probeert dan heb je sowieso niks.....
plaatje zal ik even opzoeken...
porsche959
hier dan de plaatjes met het raam waar het om gaat!

maar in ieder geval heel erg bedankt voor de tips en ik ga het zeker even proberen want als je het niet probeert dan heb je sowieso niks.....
plaatje zal ik even opzoeken...
porsche959
hier dan de plaatjes met het raam waar het om gaat!
verzamelen is net een bacterie, het begint met 1 en het worden er steeds meer........
-