Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kwam op deze site, http://www.polepositionshop.nl/pole_position.htm de Ferrari F2004 chroom versie van Michael Schumacher tegen. Natuurlijk kennen de meeste de 2003 versie wel, alleen spreken ze hier over een 2004 model. Ik heb op geen enkele andere site hier iets over gelezen of gehoord, ligt dat aan mij of weten jullie hier ook niks van?
er staat bij dat de getoonde foto vna het 2003 model is. Dat ze geen foto van de 2004 versie hebben geeft eigenlijk aan dat ze het model zelf nog niet hebben denk ik..ik zou hun gewoon mailen om wat info te vragen
Vreemd allemaal. ik heb er idd nog niks van gehoord. hopelijk is het waar maar ik weet het niet. Er staan nl ook nog al wat andere fouten op de site bv de: F2004 GA Stuur in schaal 1:4. Het is geen F2004 GA
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
Net maar ff een mailtje gestuurd met vraag of ze meer info hebben.
Ben benieuwd wat het antwoord zal zijn, maar als ik meer weet laat ik het nog wel ff horen.
Ik geloof er niets van, dat hebben die heren van die website zelf gemaakt, Matell (HotWheels) heeft deze niet in de maak, staat ook niet in hun programma, en ze hebben hem ook niet uitgebracht!
Yep.. deze komen... maar vooral de onderste zal niet in grote aantallen beschikbaar komen.. reken er maar op dat deze net zo snel uitverkocht zijn als de chrome versie...
De chrome versie is zeker wel van hotwheels.
Dit is inderdaad een beperkte oplage.
Als je evt intresse heb moet je maar even mailen.
Misschien kan ik je helpen.
elcamino schreef:De chrome versie is zeker wel van hotwheels. Dit is inderdaad een beperkte oplage. Als je evt intresse heb moet je maar even mailen. Misschien kan ik je helpen.
kan je er een foto van posten??? ik ben wel erg benieuwd