Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zoals jullie als het goed is allemaal weten ben ik onlangs begonnen met het verzamelen van 1:18 BMW's. De eerste twee modellen zijn inmiddels gearriveerd! Het fotograferen is erg leuk om te doen. Hierbij een aantal probeersels van foto's van deze modellen.
Voor een meer realistische beeldvorming moet ik waarschijnlijk naar buiten of voor een geheel effen achtergrond zorgen, maar daar ben ik helaas nog niet aan toe gekomen.
Binnenkort arriveert er een BMW 645Ci Stratusgrau van Kyosho...! (Foto's volgen).
Laatst gewijzigd door Executive op za 16 apr 2005 21:31, 9 keer totaal gewijzigd.
Dat zijn alvast 2 mooie modellen Ik verzamel zelf ook voornamelijk BMW en heb de 645Ci van Kyosho ook (in het zwart).
Dit is een erg mooi model, ik ben benieuwd naar de foto's van het model
Ik heb de CSL in het Zilver, en ik ken iemand die hem eerst in het zwart had maar daarna ook in het zilver. In het zilver komen de details mooier naar voren. Het carbon, de luchtinlaten, etc. valt gewoon beter op! Dus ik zou als ik jou was zilver kiezen, of allebei .
M5 wil ik ook nog wel ja, ik denk dat donkergrijs ofzoiets wel mooi is, eerst maar eens kijken welke kleuren er komen .