Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Graag gedaan en inderdaad met Corel gedaan, ik heb ook de Corel files nog met de reclame die ik gebruikt heb er al in, maar weet niet of iemand daar wat aan heeft. Het zijn .cpt bestanden.
Ik heb er al 1 geprobeerd. Ik denk dat hij wel dit projectje past. Ik ben een motoraanhangertje aan het fabriceren voor mij Rossi Honda NSR. In de bak van de pickup passen dan wel dozen met onderdelen enzo. Bedankt kerel. Hier wat foto's.
Thegs schreef:Ik heb er al 1 geprobeerd. Ik denk dat hij wel dit projectje past. Ik ben een motoraanhangertje aan het fabriceren voor mij Rossi Honda NSR. In de bak van de pickup passen dan wel dozen met onderdelen enzo. Bedankt kerel. Hier wat foto's.
[/img]
Helemaal top, leuk om te zien dat wat ik als probeersel gemaakt heb anderen ook lol aan hebben
Als onze printer het goed deed, had ik er wel een paar voor mijn X5 gemaakt . Het is nu alleen maar wachten op een nieuwe printer . Misschien maak ik zometeen wel een paar leuke modelautoforum dozen .
heel leuk dit,alleen doe het al voor de 18de keer en hij is nog steeds lelijk .en de modelautoforum dozen heb ik ook al gemaakt en me eigen dozen natuurlijk en voor mensen die geobsedeerd door mij zijn