1/18 Ferrari 250 GTO van Exoto

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
TVR freak

1/18 Ferrari 250 GTO van Exoto

Bericht door TVR freak »

Ja, eindelijk komt ie!

Het verhaal gaat dat ie eind deze maand uitkomt met een prijs van:

239,95 dollar!!!!!!

Oeoeoeo, eigenlijk veel te veel maar ja, misschien komt ie toch in de verzameling (hopelijk).

Ook schijnt het zo te zijn dat GMP een Ferrari licensie heeft....
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
The Red Dream

Re: 1/18 Ferrari 250 GTO van Exoto

Bericht door The Red Dream »

TVR freak schreef:Ja, eindelijk komt ie!

239,95 dollar!!!!!!

Oeoeoeo, eigenlijk veel te veel maar ja, misschien komt ie toch in de verzameling (hopelijk).

Bij Exoto geldt tegenwoordig: Eerst zien, dan pas geloven.

Ze hebben al eerder modellen aangekondigd, terwijl ze na jaren nog altijd niet zijn worden uitgebracht. :thump_down:

PS: Waar heb je die info weten uit halen over het uitbrengen in de komende maand van de 250 GTO door Exoto ?
TVR freak

Re: 1/18 Ferrari 250 GTO van Exoto

Bericht door TVR freak »

The Red Dream schreef:
TVR freak schreef:Ja, eindelijk komt ie!

239,95 dollar!!!!!!

Bij Exoto geldt tegenwoordig: Eerst zien, dan pas geloven.

Ze hebben al eerder modellen aangekondigd, terwijl ze na jaren nog altijd niet zijn worden uitgebracht. :thump_down:

PS: Waar heb je die info weten uit halen over het uitbrengen in de komende maand van de 250 GTO door Exoto ?

Dat heb ik van scale18. Die kerel had naar Exoto gebeld en die hadden gezegd dat hij eind deze maand uitkomt. Er worden vanaf nu ook pre-orders opgenomen.
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Even afwachten dus, maar als hij komt, ben ik erg benieuwd in hoeveel versies hij uitgebracht gaat worden (racekleuren). Een effen rode is ook zo saai. Exoto kennende zullen er best veel versies komen. Dan wordt het nog moeilijk kiezen...maar dat ik er minstens eentje koop is zonder twijfel! :dance:
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
TVR freak

Bericht door TVR freak »

bigodino schreef:Even afwachten dus, maar als hij komt, ben ik erg benieuwd in hoeveel versies hij uitgebracht gaat worden (racekleuren). Een effen rode is ook zo saai. Exoto kennende zullen er best veel versies komen. Dan wordt het nog moeilijk kiezen...maar dat ik er minstens eentje koop is zonder twijfel! :dance:

Vind je dat echt zo? Juist prachtig!!! Als ik er een zou kopen (en dat gebeurd hopelijk ook :D) ,zou ik absoluut voor de rode straatversie gaan!
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Ach, als iemand mij een echte 250 GTO in het rood zou willen geven, zou ik het bod niet afslaan hoor :mrgreen:
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

TVR-freak schreef:Het verhaal gaat dat ie eind deze maand uitkomt met een prijs van:
Wat ik zo vreemd vind, is dat er nog helemaal geen foto's van het model zijn te zien. Of is dat vaker zo bij Exoto? Net zoals de RedDream zegt: Eerst zien, dan geloven.
Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

jelmer schreef:
TVR-freak schreef:Het verhaal gaat dat ie eind deze maand uitkomt met een prijs van:
Wat ik zo vreemd vind, is dat er nog helemaal geen foto's van het model zijn te zien. Of is dat vaker zo bij Exoto? Net zoals de RedDream zegt: Eerst zien, dan geloven.

Exoto kennende kan het nog wel 2 jaar duren, die williams van mansell en patrese worden al 2 jaar aangekondigd, met foto's en al !!
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

We zien het vanzelf wanneer ie komt. Het sparen kan dus alvast beginnen :mrgreen:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

De grijze met de rood-wit-blauwe kleuren zou zeker dan wel op mijn verlanglijstje staan, maar dit model staat al bijna 3 jaar in het rijtje van Coming Soon.

Blijkbaar een rekbaar begrip....
rsh_scuderia
Moderator

Zoals we hebben gemerkt, een erg rekbaar begrip. Is er nog nieuws?
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Ik ben benieuwd óf ie ooit nog gaat komen. Ik heb nog nergens foto's o.i.d. gezien, dus ze zullen het prototype nog wel moeten maken zeker?
Afbeelding
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Inderdaad jongens, ik heb me er helemaal op verkeken. Exoto, wat een bagger bedrijfje... Al zo veel aangekondigt, nooit uitgekomen. Ik wacht dan liever op de CMC SWB, die komt eind dit jaar.
rsh_scuderia
Moderator

Daar heb ik dan wel foto's van gezien. De SWB moet er ook komen natuurlijk, maar de 250 GTO in het grijs is voor mij wel een must have. Geduld dus maar weer..... :yawn:
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

rsh_scuderia schreef:Daar heb ik dan wel foto's van gezien. De SWB moet er ook komen natuurlijk, maar de 250 GTO in het grijs is voor mij wel een must have. Geduld dus maar weer..... :yawn:

Heb je die foto's nog ergens?
Gesloten