1/18 Ferrari 250 GTO van Exoto
1/18 Ferrari 250 GTO van Exoto
Ja, eindelijk komt ie!
Het verhaal gaat dat ie eind deze maand uitkomt met een prijs van:
239,95 dollar!!!!!!
Oeoeoeo, eigenlijk veel te veel maar ja, misschien komt ie toch in de verzameling (hopelijk).
Ook schijnt het zo te zijn dat GMP een Ferrari licensie heeft....
239,95 dollar!!!!!!
Oeoeoeo, eigenlijk veel te veel maar ja, misschien komt ie toch in de verzameling (hopelijk).
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
-
Re: 1/18 Ferrari 250 GTO van Exoto
TVR freak schreef:Ja, eindelijk komt ie!
239,95 dollar!!!!!!
Bij Exoto geldt tegenwoordig: Eerst zien, dan pas geloven.
Ze hebben al eerder modellen aangekondigd, terwijl ze na jaren nog altijd niet zijn worden uitgebracht.

PS: Waar heb je die info weten uit halen over het uitbrengen in de komende maand van de 250 GTO door Exoto ?
Re: 1/18 Ferrari 250 GTO van Exoto
The Red Dream schreef:TVR freak schreef:Ja, eindelijk komt ie!
239,95 dollar!!!!!!
Bij Exoto geldt tegenwoordig: Eerst zien, dan pas geloven.
Ze hebben al eerder modellen aangekondigd, terwijl ze na jaren nog altijd niet zijn worden uitgebracht.
PS: Waar heb je die info weten uit halen over het uitbrengen in de komende maand van de 250 GTO door Exoto ?
Dat heb ik van scale18. Die kerel had naar Exoto gebeld en die hadden gezegd dat hij eind deze maand uitkomt. Er worden vanaf nu ook pre-orders opgenomen.
Even afwachten dus, maar als hij komt, ben ik erg benieuwd in hoeveel versies hij uitgebracht gaat worden (racekleuren). Een effen rode is ook zo saai. Exoto kennende zullen er best veel versies komen. Dan wordt het nog moeilijk kiezen...maar dat ik er minstens eentje koop is zonder twijfel! 

Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
bigodino schreef:Even afwachten dus, maar als hij komt, ben ik erg benieuwd in hoeveel versies hij uitgebracht gaat worden (racekleuren). Een effen rode is ook zo saai. Exoto kennende zullen er best veel versies komen. Dan wordt het nog moeilijk kiezen...maar dat ik er minstens eentje koop is zonder twijfel!
Vind je dat echt zo? Juist prachtig!!! Als ik er een zou kopen (en dat gebeurd hopelijk ook

jelmer schreef:Wat ik zo vreemd vind, is dat er nog helemaal geen foto's van het model zijn te zien. Of is dat vaker zo bij Exoto? Net zoals de RedDream zegt: Eerst zien, dan geloven.TVR-freak schreef:Het verhaal gaat dat ie eind deze maand uitkomt met een prijs van:
Exoto kennende kan het nog wel 2 jaar duren, die williams van mansell en patrese worden al 2 jaar aangekondigd, met foto's en al !!
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
-
- Moderator
-
- Moderator
- Donkervoort