Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Voila, een paar foto's van de mooiste wagens.Ik heb er 61, de meeste zijn van Bburago en Maisto.
Maar nu ga ik verder doen in AUTOart, Kyosho enz. Enjoy !
Laatst gewijzigd door Vincent op zo 04 feb 2007 17:08, 26 keer totaal gewijzigd.
Staan zeker weer een paar leuke modellen tussen. Goede keuze om de kwalitatief betere merken te gaan sparen. Maar helaas niet elk model wordt door deze fabrikanten gemaakt.
Die Countach LP400 is van Kyosho. Prachtig, ik vind het eigenlijk mijn mooiste van het moment.
Ik begin er toch serieus aan te denken om de Bburago's buiten te gooien.
Eens je zo een wat duurder model hebt gekocht wil je niets anders meer.
Tis ff klikken maar je hebt toch al een mooie verzameling, dat doen niet veel (ik zeg niet veel BU ) mensen je na op jouw leeftijd En een Viper erin dus dat zal wel snor ik vind trouwens die kleurencombo van je Lambo's echt prachtig, nu nog een rode of blauwe diablo erbij en je bent klaar
Ja ik heb dit ook gedaan ze, bijna al m'n Bburago's zijn verkocht.
Allemaal vervangen door AutoArt, Ut-Models etc..
Het verschil van detail is echt wel groot.
Jup, het is de bedoeling om er winst mee te maken en dan andere wagentjes ermee te kopen.Maar nu ik ze zie zou ik ze liever houden.
Soit, ze gaan de deur uit.
Ik koop er mij ooit nog wel eentje.