[MOD-EDIT]: Topictitel verandert, daar het anders off-topic gaat, door schumi28
117ayrton schreef::evil: na 4 maanden geduld te hebben gehad ,vind ik het tijd om iedereen te willen waarschuwen voor een bedrieger namelijk minidome5f5ep1c4vr5x2r6rd zoals hij vermeld staat op marktplaats nederland.op 12 oktober 2004 heb ik 50 euro aangetekend opgestuurd naar deze man, voor een wagen van mclaren f1 gtr winnaar le mans 1995.nu 4 maanden later heb ik nog steed geen wagen of geld terug .heb deze heer al 4 x aan de telefoon gehad ,maar dan heeft hij die wagen niet meer ,de andere keer ging hij er achter naar frankrijk (dat was in januari)in februari was het dan weer dat ,de wagen uit spanje moest komen ,en nu in maart moest hij zijn moeder begraven ,alles krijg je te horen behalve dat hij mijn geld zal terug geven of dat ik die wagen zou krijgen .dus mensen pas op met die man.naam bekend voor wie het wil weten op privé dan wel .groeten 117 ayrton
christophe320d schreef:er hing reeds van in het begin al een reukje aan.
Ik mailde hem toenertijd voor dezelfde auto en ook aan mij wou hij hem met veel plezier verkopen.
fobie schreef:Ik zou hem een bezoek brengen.Heb je geen vriend die bij de politie werkt.Dat werkt meestal goed .
Wim83 schreef:amai ik had da modelleke allang gaan halen zenne. En hem laten betalen voor de benzine. Of anders het geld zelf terug uit zijn portefeuille trekken.
117ayrton schreef:Tim schreef:Nou ja, en anders stuur je z'n adres maar naar hier, dan gaan wij wel even kijken.zal het onthouden ,als ik tegen vrijdag geen wagen heb stuur ik al de nederlanders van het forum op hem af .het is alvast in asperen
![]()
![]()
![]()
dank u tim
117ayrton schreef::D dat is waar ,maar als koper en verkoper op ebay moet je toch wel je adres opgeven dus doen zo als ik je verzameling appart laten verzekeren en nog heel goed ook .