Lamborghini Murcielago R-GT

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Lamborghini Murcielago R-GT

Bericht door B.A.Z. 10 »

ik ga proberen een lamborghini murcielago r-gt te maken,van een 1:18 maisto murcielago.
maar er zijn een paar soorten maar kan niet echt kiezen.de kleur wordt zwart dat is niet zo moeilijk maar de bodykit wordt denk ik het probleem en een mooie spoiler zien te vinden :roll:

deze versie vind ik het mooist maar is wel erg moeilijk
Afbeelding

deze is nog het meest maakbaar voor mij dan :D
Afbeelding

het meeste zorgen maak ik om het verlagen van het model en het lipje onder de bumper hoe maak ik zoiets :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
BMW M3
Berichten: 773
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 22:23
Locatie: Gapinge (Zeeuwland)

Bericht door BMW M3 »

Tja, de achterspoiler kun je misschien van een andere auto(donor) halen maar verder weet ik ook niets anders :doh:

Maar verder lijkt het me een mooi project wat ik zeker ga volgen :worshippy:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Die bovenste is idd de mooiste maar dat wordt nogal wat werk met die roosters in de neus :? heb jammer genoeg geen tips maar wens je wel succes met dit ambitieuze project :thump_up:
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Kun je voor die roosters niet wat foto-ets dingen gebruiken en voor de spoiler een spoiler van de bmw m3 gtr... :?: :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

wat zijn foto-ets :?:
de bmw m3 gtr heeft wel een mooie spoiler.de vorm is mij niet zo belangrijk als het maa een beetje een grote race spoiler is.een spoiler van me diablo gtr van hotwheels is ook erg mooi maar om daar nou een auto voor te slopen :?
dus als iemand nog een donorauto heeft die is welkom :D
Afbeelding
Plaats reactie