Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik dank jullie allemaal voor jullie reactie en hoop nog meer te krijgen.
Als eerste is mijn website in de maak en alle modellen zijn nu zoals ze zijn en de witte bmw's zijn ook nog in de maak alleen ben ik nog bezig om te kijken hoe ik bepaald dingen kan doen. Want ik hou niet van extreme dingen. Ze moeten wel representatief zijn.. Ik wil ze allemaal ombouwen alleen een aantal exclusive modellen die laat ik standaard.
Een antwoord op de vraag inzake de bmw m3 gtr's. Ik zou zeggen kijk op marktplaats.nl en dan naar verzamelen en modelauto's. Daar vind je zeker dit soort wagens.
Verder iedereen zo zijn meug. Ik vind chrome wielen onwijs mooi en helaas denk niet iedereen zo er over, maar we hebben wel het zelfde hobbie. En alle meningen neem ik serieus en hoop nog meer dingen van jullie te zien of te horen.
Op de grootte van sommige velgen na vind ik het best smaakvol gedaan, niet te overpimped zeg maar k zou wel graag een beter foto zien van de Merc met verlichting btw die Escalade heb k ook
Dankje wel ik doe mijn best maar ik wil wel verder gaan met ombouwen.
Ik heb een aantal dingen bij MTK betseld en dan zal ik zodra de foto's klaar zoijn jullie op de hoogte houden