Bodykits voor wagens

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Gebruikersavatar
marcel04
Berichten: 83
Lid geworden op: do 02 dec 2004 22:14
Locatie: Naaldwijk (Westland)

Bodykits voor wagens

Bericht door marcel04 »

Ha,

Kan iemand mij vertellen waar je body kit voor modellen kan kopen?
Dus zegmaar een spoiler pakket om een viper heen bijvoorbeeld...

Marcel.

[Mod.edit: verplaatst naar "De Pits", door Matt Modelautos]
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Afbeelding
Gebruikersavatar
marcel04
Berichten: 83
Lid geworden op: do 02 dec 2004 22:14
Locatie: Naaldwijk (Westland)

Bericht door marcel04 »

VET! Bedankt!

Marcel.
Gebruikersavatar
Sjoerd329iturbo
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 20 feb 2005 17:53
Locatie: beverwijk

Bericht door Sjoerd329iturbo »

gaaf man had ik nog niet gezien die site :D
als ze nou ook "ff" een kitje maken om een minichamps m3 om te bouwen naar gewone 325 ofso
8)
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

K zou zeggen stuur een mailtje (in t Engels natuurlijk) :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Sjoerd329iturbo schreef:gaaf man had ik nog niet gezien die site :D
als ze nou ook "ff" een kitje maken om een minichamps m3 om te bouwen naar gewone 325 ofso
8)


Maar waarom zou je dat willen???
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Dat vraag ik me dus ook af :nuts:
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

prijzig

Bericht door coolpappa04 »

hallo,ik heb een mail naar hun gestuurd voor een prijsofferte voor een ombouwkit voor een gt500(van een gewone mustang naar elaneor van gone in 60 seconds)en deze was volledig meer dan 100 eur(verzending inbegrepen)en dan moet je de auto nog kopen,dus ik denk dat ik eerst wat ga sparen want het is toch niet echt goedkoop
greetings peter :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Re: prijzig

Bericht door motorhead »

coolpappa04 schreef:hallo,ik heb een mail naar hun gestuurd voor een prijsofferte voor een ombouwkit voor een gt500(van een gewone mustang naar elaneor van gone in 60 seconds)en deze was volledig meer dan 100 eur(verzending inbegrepen)en dan moet je de auto nog kopen,dus ik denk dat ik eerst wat ga sparen want het is toch niet echt goedkoop
greetings peter :P


Is dat niet inclusief auto? Ik weet dat ze deze week weer een paar GT500's binnenkrijgen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 517
Lid geworden op: za 05 mar 2005 15:32
Locatie: Essen (Belgie)

Bericht door Vincent »

Oh, ik wil ook zo'n Shelby Eleanor , maar is véél te duur voor m'n budget. :cry:
Maar echt praaaaaaaaaaaaaaaachtig ! :shock:
Grab life by the horns.
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: prijzig

Bericht door coolpappa04 »

motorhead schreef:
coolpappa04 schreef:hallo,ik heb een mail naar hun gestuurd voor een prijsofferte voor een ombouwkit voor een gt500(van een gewone mustang naar elaneor van gone in 60 seconds)en deze was volledig meer dan 100 eur(verzending inbegrepen)en dan moet je de auto nog kopen,dus ik denk dat ik eerst wat ga sparen want het is toch niet echt goedkoop
greetings peter :P


Is dat niet inclusief auto? Ik weet dat ze deze week weer een paar GT500's binnenkrijgen :mrgreen:


nee,dit is zonder wagen,je moet alles zelf ombouwen , de kit was 70eur,de velgen 15eur en verzending 20 eur stond er in hun mail,ik had eerst gevraagd of ze een volledige auto verkochten,maar dit doen ze niet meer(misschien als we met zen allen een mailtje sturen, hint :wink: )
weet iemand vanwaar ze zijn?frankrijk of belgie want dat heb ik niet gevonden op hun site,indien iemand enkel de velgen besteld heb ik wel intresse om mee te betalen voor een extre set misschien zijn de verzendingskosten dan goedkoper
groetjes peter
Afbeelding
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Re: prijzig

Bericht door motorhead »

coolpappa04 schreef:
motorhead schreef:
coolpappa04 schreef:hallo,ik heb een mail naar hun gestuurd voor een prijsofferte voor een ombouwkit voor een gt500(van een gewone mustang naar elaneor van gone in 60 seconds)en deze was volledig meer dan 100 eur(verzending inbegrepen)en dan moet je de auto nog kopen,dus ik denk dat ik eerst wat ga sparen want het is toch niet echt goedkoop
greetings peter :P


Is dat niet inclusief auto? Ik weet dat ze deze week weer een paar GT500's binnenkrijgen :mrgreen:


nee,dit is zonder wagen,je moet alles zelf ombouwen , de kit was 70eur,de velgen 15eur en verzending 20 eur stond er in hun mail,ik had eerst gevraagd of ze een volledige auto verkochten,maar dit doen ze niet meer(misschien als we met zen allen een mailtje sturen, hint :wink: )
weet iemand vanwaar ze zijn?frankrijk of belgie want dat heb ik niet gevonden op hun site,indien iemand enkel de velgen besteld heb ik wel intresse om mee te betalen voor een extre set misschien zijn de verzendingskosten dan goedkoper
groetjes peter


Ze zitten in Beynost in Frankrijk :!:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

///M Power schreef:
Sjoerd329iturbo schreef:gaaf man had ik nog niet gezien die site :D
als ze nou ook "ff" een kitje maken om een minichamps m3 om te bouwen naar gewone 325 ofso
8)


Maar waarom zou je dat willen???


Rakesh_BMW schreef:Dat vraag ik me dus ook af :nuts:


Ik kan Sjoerd geen ongelijk geven... Een top-model uitbrengen is leuk, maar een gewonere versie zie je veel vaker nog rijden...

Want hoeveel mensen ken je met een e30 M3? Ik ken er 1tje viavia, en die rijd er bijna nooit mee... maar ik ken er genoeg die een gewone uitvoering hebben, en ik zie een gewone uitvoering veel vaker rondrijden, waar ik ook kom...
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Opel-DTM schreef:
///M Power schreef:
Sjoerd329iturbo schreef:gaaf man had ik nog niet gezien die site :D
als ze nou ook "ff" een kitje maken om een minichamps m3 om te bouwen naar gewone 325 ofso
8)


Maar waarom zou je dat willen???


Rakesh_BMW schreef:Dat vraag ik me dus ook af :nuts:


Ik kan Sjoerd geen ongelijk geven... Een top-model uitbrengen is leuk, maar een gewonere versie zie je veel vaker nog rijden...

Want hoeveel mensen ken je met een e30 M3? Ik ken er 1tje viavia, en die rijd er bijna nooit mee... maar ik ken er genoeg die een gewone uitvoering hebben, en ik zie een gewone uitvoering veel vaker rondrijden, waar ik ook kom...

Ja, daar zit wel een kern van waarheid in :?
Maar dan zou ik diegene liever hun 1:1 versie zien ombouwen naar een M3 :mrgreen:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Rakesh_BMW schreef:Ja, daar zit wel een kern van waarheid in :?
Maar dan zou ik diegene liever hun 1:1 versie zien ombouwen naar een M3 :mrgreen:


Als je me sponsort koop ik gelijk een e30... of 10 :D
Plaats reactie